Vrăbiuţa sau traficul?

Zilele trecute stăteam în parc şi citeam o carte. Aproape mereu am o carte cu mine. Îmi place să îmi umplu timpul mereu cu ceva plăcut sufletului meu. Parcul era lângă un bulevard cu trafic infernal. Maşinile, claxoanele, tramvaiele şi trecătorii reuşeau din când în când să îmi distragă atenţia. Pe lângă imensul covor de asfalt şi beton, parcul avea şi câţiva copaci. Ceva în acel moment mi-a atras atenţia. Un cor impresionant de ciripituri care mai de care. Ca o străfulgerare iluminatoare, zgomotul infernal al străzii a disparut şi auzeam doar cântecul păsărilor.

Cum de nu le-am auzit până acum? Eram extaziat de tot spectacolul lor. Am început să studiez lumea care trecea pe acolo, în speranţa că şi ei vor observa concertul vrăbiuţelor. Se pare că eram singurul spectator al vrăbiuţelor. Mi-am dat seama că natura nu a murit. Suntem aşa angrenaţi în probleme că am uitat să “vedem” natura. Ieşi acum afară şi ascultă vrăbiuţele.

Despre Marius Vornicescu

Administratorul editurii BO YANG si al unui salon de masaj, pasionat de spiritualitate, psihologie, masaj, gatit si dans. Imi place sa citesc mult, sa scriu, sa gatesc si sa ajut oamenii din jurul meu. Motto-ul meu: " Acolo unde dragoste e, totul e"

  1. Paraschiv Virginica

    Minunat,
    Si daca ai sti de cate ori am fost in primul rand la astfel de spectacole.
    Pasarile sunt divine.

  2. ujvarosimarilena@yahoo.com

    FRUMOS….
    eu de cand stau la casa ascult zilnic privighetorile si celelalte pasari….

Lasă un comentariu

