Din categoria „Bărbaţii fac/spun lucruri trăsnite”

E primăvară (cu temperaturi de vară) şi începem să ne topim încet-încet la foc mic. Pentru că sezonul cald ne bate la uşă şi e recomandat să mâncăm mai uşor, am decis să nu vă pun raţiunea să digere subiecte complicate şi foarte serioase. Aşa că să lăsăm moţiunile de cenzură şi premierii desemnaţi provizoriu şi să ne descreţim frunţile.

Site-ul celor de la ProFm mi-a servit drept sursă inspiraţională astăzi şi vreau să împărtăşesc cu voi ceea ce am descoperit şi m-a amuzat. Ei au făcut un top al întâmplărilor în care sunt implicaţi bărbaţi, cel puţin dubioase (întâmplările, bineînţeles).

Imaginează-ţi următorul scenariu: tu bărbat hotărât, te duci la judecătorie şi divorţezi de consoartă. Până aici nimic extraordinar, însă filmul capătă o turnură dramatică (pentru fostul soţ), în momentul în care (fosta) soţie câştigă la LOTO! Asta i s-a întâmplat unui irlandez, Jamie Eisel, undeva prin 2010. Imediat după divorţ, cea care i-a fost soţie a devenit milionară, câştigând suma de 21.5 milioane de dolari. Ăsta da ghinion! Nenoroc pentru el (sunt convinsă că şi-ar fi dorit să mai fi întârziat cu actele de divorţ) şi recompensă pentru ea. Numiţi-o lege a compensaţiei, a fost părăsită de soţ dar a devenit milionară.

Nu vă voi înşira întregul top, ci doar acele întâmplări pe care le-am considerat bizare/ironie a sorţii etc.

Un turc stabilit în Germania a apelat la poliţie pentru a scăpa de soţia nimfomană. 18 ani a îndurat bietul om, apetitul sexual exacerbat al consoartei sale. Când sexul se transformă într-o povară… şi pentru un bărbat, unde mai pui.

Un australian pe nume Joseph Guiso s-a căsătorit cu… a sa căţeluşă! Nu ştiu pe ce principiu a mers el, însă nici nu vreau să aflu. El susţine că relaţia este una platonică.

Tehnologia, vă tot ziceam eu că face şi desface, însă nu m-am gândit că poate pune pe hold o ceremonie nupţială. Un mire din Maryland a oprit ceremonia pentru a încărca un filmuleţ cu el şi cu soţia lui la altar, pe paginile sale de Facebook şi Twiter. După ce s-a încărcat filmuleţul, el s-a întors să spună mult aşteptatul DA!

O vacanţă de plastic. De asta a avut parte un canadian între două vârste. El a plecat în voiaj însoţit de 6 păpuşi gonflabile. Asta da orgie! Se pare că soţia nu a fost deranjată să rămână acasă şi să aibă grijă de copii în timp ce soţul său se distra cu alte femei.

Ca să nu credeţi că doar străinii au apucături excentrice, un dâmboviţean pe nume Vlad Petrescu, a fost pus să doarmă în cuşca câinelui, la îndemnul soţiei. Ce l-a adus în situaţia aceasta, este băutura, bat-o vina! Să ne imaginăm că răspundea şi la comanda aport? Bărbatul şi-a dat soţia în judecată. Să înţelegem că s-a săturat de executat comenzile impuse de consoartă?

Concluzia? Viaţa bate (cu mult) filmul!

Despre Ana-Maria Neagu

Să vă povestesc despre mine...îmi place să cred că sunt o persoană echilibrată, cel puţin că încerc să fiu. Îmi doresc să îmi completez bagajul de cunoştinţe continuu şi...Stop! Mă opresc înainte ca subiectivismul să pună stăpânire pe mine şi voi lăsa loc articolelor să îmi facă o caracterizare. În ceea ce priveşte năzuinţele, îmi doresc ca ceea ce scriu să fie pe placul vostru, iar atunci când mă accesaţi să fiţi siguri că veţi găsi informaţii care să vă satisfacă setea de actualitate.

Lasă un comentariu

