Viața – cu sau fără instrucțiuni!

Am dat zilele trecute peste un site extrem de captivant și interesant, iar ca eu să ajung să folosesc adjectivele astea e mare lucru!  „€œMarc and Angel Hack Life” este un site administrat de doi oameni simpli ce își împărtășesc viziunile despre viață din propria lor experiența. Ei ofera tipsuri practice ce țin de evenimentele cotidiene de care avem parte, idei despre productivitate, aspirații, sănătate, muncă și relații. Nu am citit toate articolele, dar câteva idei mi-au atras atenția și m-au pus realmenete în poziția de a medita la câteva lucruri.

În viața de zi cu zi, agitată și plină de stres, uităm de echilibru și simplitate și ne împiedicăm de ambiții extravagante și lucruri inutile consumatoare de energie. Sunt câteva lucruri mici pe care zi de zi, conștient sau nu, le facem sau nu le facem. În funcție de atitudinea noastră și de viziune putem determina dacă un anumit șir de întâmplări ne determină viața în continuare. V-ați gândit să puneți pe hârtie câteva dintre aceste lucruri minore? Eu da și am ajuns la concluzia că dintr-o lista lungă de lucruri pe care nu trebuie să le fac, unele sunt bifate deja.

Mi-am petrecut timpul cu persoane nepotrivite, când puteam să fructific timpul petrecându-l cu oamenii care arătau că merită să fie în viața mea. Am fugit poate de unele probleme crezând că atunci când mă voi întoarce vor fi gata rezolvate. Mi-a fost teamă de cele mai multe ori, să nu repet greșelile din trecut, dar să fim serioși, viața nu vine cu instrucțiuni! Căutam să fiu fericită în relațiile nepotrivite, când defapt trebuia să o caut în mine. Mi-am plâns uneori de milă și aveam impresia că totul era mai grav decât în tragedia din Titanic, când de fapt puteam să fiu recunoscătoare pentru ceea ce am și să îmi pun curajul în pantaloni și să schimb ceva! Cam asta ar fi punctele din lista mea și sunt sigură că fiecare dintre noi putem face una cu ceea ce trebuie să stopăm într-o parte, iar în cealalata, ceea ce trebuie să începem.

Lucrurile simple de cele mai multe ori sunt cele mai frumoase și de neprețuit. Până nu de mult, credeam că este doar un clișeu, dar și clișeele au ajuns așa fiindcă sunt adevărate și se aplică în cele mai multe situații. Concluzia ar fi că, în fuga noastră zilnică după confort și bunăstare, să nu uităm să ne bucurăm și să apreciem ceea ce deținem, iar lista „așa nu!” să fie micșorată considerabil în timp.

Despre Sorina Micu

"About me" - cred că este topicul cel mai greu de abordat pentru mine! Ar fi prea multe de spus și prea puține în același timp! Cel mai important pentru voi, dragii mei care dați click în dreptul numelui meu, e faptul că vreau să fac parte din viața voastră zilnică prin articolele mele... Să vă fac să zâmbiți, să contemplați, să vă trag un semnal de alarmă, sau să facem haz de necazul nostru! Eu împreună cu minunata echipă din care fac parte, Imagine & Brand, vom încerca să fim suplimentul de presă de calitate de care aveți nevoie. Pupici! :)

  1. Frumos articol, acolo… viata nu vine cu instructiuni… imi place 🙂

Lasă un comentariu

