Adio prostituate! Bine aţi venit roboţi!

Ce ţi-e şi cu tehnologia asta! Nici sexul nu va mai fi ce-a fost! Cea mai veche meserie din lume are toate şansele să se tehnologizeze în curând. Locul prostituatelor va fi luat de femei robot, capabile să îndeplinească orice fantezie sexuală. Şi dacă aveţi cumva impresia că iarăşi sunt într-o dispoziţie science fiction, vă înşelaţi.

În articolul intitulat „Roboţi, bărbaţi şi turismul sexual”, scris de Ian Yeoman şi Michelle Marte, de la Universitatea Victoria, din Wellington, Noua Zeelandă, se vorbeşte despre modul în care prostituatele – robot ar schimba total faţa turismului sexual. Ei fac un exerciţiu de imaginaţie, inspirându-se din previziunile făcute de Reţeaua europeană de cercetare Robotică, conform căreia într-un termen de 5 ani, oamenii vor face sex cu roboţi. Ei se întreabă dacă odată cu acest salt ar dispărea traficul de persoane. De asemenea, cei de la Universitatea din Wellington pun în discuţie şi aspectul legat de fidelitate. Mai exact, dacă gestul unui bărbat de a se duce la o prostituată robot ar putea fi considerat act de infidelitate, în definitiv nu păcătuiesc cu o altă femeie, ci cu o maşinărie. Interesant aspect ce-i drept. „Iubito, azi m-am dus să mă bucur de plăcerile carnale cu o femeie-robot şi să vezi ce, a rămas fără ulei exact în mijlocul acţiunii şi uite aşa s-a dus şi orgasmul meu!”.

Poate am o imaginaţie mult prea grotescă pentru gustul vostru, însă acest gând mă face să mă prăpădesc de râs. La urma urmelor, orice lucru are atât avantaje, cât şi dezavantaje. Numiţi-mă small minded (na, că m-am americanizat şi eu), însă nu cred că o fiinţă umană poate fi înlocuită de un robot, programat să geamă într-un anume fel (a nu se înţelege că susţin traficul de persoane, departe de mine un astfel de gând). Deci, v-ar tenta sau nu o astfel de experienţă?

Despre Ana-Maria Neagu

Să vă povestesc despre mine...îmi place să cred că sunt o persoană echilibrată, cel puţin că încerc să fiu. Îmi doresc să îmi completez bagajul de cunoştinţe continuu şi...Stop! Mă opresc înainte ca subiectivismul să pună stăpânire pe mine şi voi lăsa loc articolelor să îmi facă o caracterizare. În ceea ce priveşte năzuinţele, îmi doresc ca ceea ce scriu să fie pe placul vostru, iar atunci când mă accesaţi să fiţi siguri că veţi găsi informaţii care să vă satisfacă setea de actualitate.

  1. Sustin cu tarie ultima ta parere, ca sexul cu o femeie nu poate fi inlocuit de un robot. E o idee stricata.

  2. bun articol…referitor la articol..in occident de fff mul timp a prins si e in continua crestere sexul pe internet sau robotizat…intrebarea e: daca asa multa lume ( si femei si barbati ) recurg la asemenea practici ( neomenesti ) inseamna ca omul real are niste mari carente…e o intrebare de bun simt zic eu: oare de ce se duce iubitul meu cu o femeie robot daca eu sunt asa perfecta si nu am carente? clar ca aceste alternative au apaurut datorita frustrarilor si limitarilor sexuale ale oamenilor…unii pot recunoaste asta, altii nu

Lasă un comentariu

