Operaţiunea „Maşina clonată”: partea a doua

Vă mai aduceţi aminte când vă povesteam despre bucureşteanul care a găsit o maşină identică cu a lui, ce avea până şi aceleaşi numere de înmatriculare? Câţiva poliţişti şi funcţionari de la Registrul Auto Roman erau complicii celor care făceau opera de artă. Sigur n-aţi putut uita cum procurorii Parchetului din Bucureşti au trimis în judecată 19 persoane, care erau suspectate că alcătuiesc reţeaua.

Cum orice film bun are şi o continuare, doar nu vă aşteptaţi ca acest episod să nu se repete, nu? Credeaţi că intervenţia celor din Parchetul Bucureşti a speriat toţi infractorii care clonau maşini? Cu atât mai mult cu cât ei reprezintă o adevărată sursa de inspiraţie pentru alţi răufăcători, nici nu mă aşteptam să nu urmeze şi partea a doua din filmul de succes, „Românii clonează maşini”.

Într-un container din portul Constanţa Sud Agigea, vajnicii slujbaşi ai statului (Serviciul de Combatere a Criminalităţii Organizate Porturi Maritime cu sprijinul Serviciului Român de Informaţii şi Direcţia Judeţeană Constanţa) au găsit două autoturisme de lux înmatriculate în Ucraina. Conform investigaţiilor realizate de acest conglomerat de nomenclaturi, un rus şi doi moldoveni sunt vinovaţi pentru aducerea în ţară a celor două maşini de lux, prin punctul de trecere a frontierei Oancea (la graniţă cu Rep. Moldova).  Autoturismele erau furate din ţările  vest-europene şi repuse în circulaţie cu ajutorul sistemului clonării. Autorităţile şi-au dat seama de acest aspect deoarece autoturismele găsite circulau şi pe străzile din Kiev cu aceleaşi specificaţii tehnice. Dacă oaia Dolly ar mai trăi cu siguranţă ar fi foarte geloasă în momente ca acestea!

Bineînţeles că ancheta nu s-a încheiat, aceste date fiind unele schematice. Poliţiştii investighează cazul în continuare. Se mai ştie faptul că această bandă a mai adus în ţară, folosind această metodă (probabil că au luat lecţii de la băieţii din filmul Ocean’s Eleven) alte 5 maşini: o Toyota, 2 maşini marca BMW şi 2 marca Lexus. Poliţia susţine că banda este formată din 3 ucrainieni, rusul şi cei doi moldoveni pe care i-am menţionat mai sus. Mă întreb care va fi locaţia următoare? Unde se vor mai descoperi şi alte maşini clonate? Vă lansez o provocare: luaţi o săgeată de darts şi aruncaţi-o la întâmplare pe harta noastră, voi face şi eu asta, şi apoi să facem pariuri să vedem cine a avut dreptate.

Despre Ana-Maria Neagu

Să vă povestesc despre mine...îmi place să cred că sunt o persoană echilibrată, cel puţin că încerc să fiu. Îmi doresc să îmi completez bagajul de cunoştinţe continuu şi...Stop! Mă opresc înainte ca subiectivismul să pună stăpânire pe mine şi voi lăsa loc articolelor să îmi facă o caracterizare. În ceea ce priveşte năzuinţele, îmi doresc ca ceea ce scriu să fie pe placul vostru, iar atunci când mă accesaţi să fiţi siguri că veţi găsi informaţii care să vă satisfacă setea de actualitate.

Lasă un comentariu

