Cu drag, pentru Sofi…

Astazi, în timp ce pierdeam timpul pe Facebook, ghiciţi cine vine şi mi se aşează în braţe: Sofi! Bun… şi cine-i Sofi? Sofi e pisicuţa prietenei mele, dar nu una oarecare…  ea nu e doar  frumoasă, jucăuşă … Ea e sofisticată! Da da…  trebuie să-i vorbeşti în franceză ca să te înţelegi cu ea. Si cum stă Sofi frumos şi toarce în bratele mele, mi-am amintit că am început sa scriu curozităţi din lumea celor care nu cuvântă. Cum despre căţei am vorbit, n-aş vrea să fiu zgâriată fiindcă am neglijat categoria felinelor.

Pisicile sunt cele mai populare animale de companie, ce trăiesc printre oameni de peste 9500 de ani. Ele oferă afecţiune şi prietenie stăpânilor lor, iar atunci când le mângâi şi le alinţi, te eliberezi de tensiune şi te binedispui. Cu siguranţă fiecare persoană care are o pisică ştie totul despre ea, dar există multe alte lucruri pe care nu le cunoaşteţi şi care s-ar putea să vă  surprinda. Câteva exemple ar fi:

  • Asemeni oamenilor, pisicile pot fi dreptace sau stângace;
  • Doar pisicile domestice țin coada în sus când merg, cele sălbatice niciodată;
  • In Londra trăiesc mai multe pisici decât întreaga populație a Norvegiei;
  • In timp ce în România se crede că atunci cand o pisică neagră îți taie calea, vei avea ghinion, în Marea Britanie o astfel de intamplare are exact semnificația opusă şi anume că vei avea noroc;
  • Pisicile nu suportă mirosul de lămâie;
  • Pisicile pot fi donatori de sânge pentru alte pisici;
  • Pisicilor le place sa le vorbeşti în şoaptă;
  • Cel mai puternic semn de afecțiune al pisicii este tremuratul cozii;
  • Pisicile pot citi trăirile sufleteşti ale oamenilor, aşa că își schimbă dispoziția în funcție de starea ta de spirit;
  • Felinofobia reprezinta teama de pisici. Julius Caesar, Henry al II-lea, Charles al XI-lea si Napoleon sufereau cu toții de aceasta boala și aproape leşinau de teama în prezența unei pisici.

Isaac Newton nu a descoperit numai legea gravitației, ci a inventat şi uşita pentru pisici. Aceasta era o uşită mică, cu balamale, care îi permitea pisicii accesul într-o încăpere fără să fie nevoie să i se deschidă ușa. Newton a inventat uşita pentru a împiedica pisica să mai împingă şi să deschidă uşa, stricâdu-i astfel experimentele.

Despre Lili Nistor

Mă numesc Lili, am 20 de ani și sunt în zodia Taur...Glumesc! Pot spune despre mine că sunt o fire optimistă, veselă și deschisă, căreia îi plac lucrurile simple și bine făcute. În ceea ce privește munca mea la Imagine&Brand voi încerca să fiu imparțială, exceptând articolele în care îmi voi exprima opinia, critică uneori, despre o situație sau un eveniment. Îmi plac oamenii care au ceva de spus, deci părerile sau sugestiile voastre sunt oricând binevenite. :*

Lasă un comentariu

