Femeia cameleon…azi cine vrei să fii?

Cine vrei să fii astăzi? Angelina Jolie, Scarlet Johanson…sau poate Michael Jackson? V-am băgat într-o mare de ceaţă? Elucidez imediat misterul.

Facebook-ul face şi desface. Câte nu găsim prin intermediul lui. Eu am descoperit-o de curând pe Promise Tamang Phan, o nepaleză cu un talent extraordinar. Abilitatea ei m-a fascinat instantaneu. Cu câteva culori dintr-o trusă de machiaj şi multă multă îndemânare şi creativitate, Promise se poate transforma în oricine, de la Nicki Minaj, Mystique din X-men, până la Chris Brown şi Lil Wayne.

Cu toate că ea se descrie ca o persoană obişnuită căreia îi place foarte mult arta machiajului şi afirmă că nu este make-up artist profesionist, tutorialele ei de pe YouTube şi milioanele de vizualizări acumulate, o contrazic cu desăvârşire. Nu uit să menţionez că de fapt talentul pe care îl posedă este ingredientul numărul 1. Tamang Phan a devenit o celebritate în mediul virtual datorită filmuleţelor pe care le postează zi de zi, la cererea fanilor ei. Pe mine personal, m-a captivat încă din prima clipă, poate şi pentru faptul că sunt total înafara acestei arii, desenele mele fiind unele de nivelul unui copilaş de grădiniţă, şi asta o spun cu maximă indulgenţă.

Nepaleza aceasta ne arată în tutorialele postate, uşurinţa cu care se transformă în Neytiri din Avatar, Adriana Lima, Mona Lisa. Mai mai să crezi că ai putea şi tu acasă. Probabil că se poate, însă ai nevoie de o dibăcie ieşită din comun. Şi dacă ai două mâini stângi când vine vorba de desen (pentru că machiajul şi desenul sunt înrudite, după părerea mea), mă bine nu te apuci. Promise spune că faţa trebuie să arate ca o pânză pe care apoi vii şi aşterni culorile, exact ca un pictor.

În încheiere aş vrea să vă arăt un filmuleţ postat de Promise Tamang Phan pe YouTube şi să vă las pe voi să îmi spuneţi: sunteţi sau nu impresionaţi?

Despre Ana-Maria Neagu

Să vă povestesc despre mine...îmi place să cred că sunt o persoană echilibrată, cel puţin că încerc să fiu. Îmi doresc să îmi completez bagajul de cunoştinţe continuu şi...Stop! Mă opresc înainte ca subiectivismul să pună stăpânire pe mine şi voi lăsa loc articolelor să îmi facă o caracterizare. În ceea ce priveşte năzuinţele, îmi doresc ca ceea ce scriu să fie pe placul vostru, iar atunci când mă accesaţi să fiţi siguri că veţi găsi informaţii care să vă satisfacă setea de actualitate.

Un comentariu

  1. super tipa…sincer mi-ar place mult sa fie cineva care sa ma transforme in mine…sa imi scoata toate prejudecatile si piticii de pe creier si sa ma faca curat EU

Lasă un comentariu

