Cu McDonald’s şi televizorul au prostit poporul

Cui nu-i place mâncarea de la McDonalds? Eu una mă văd nevoită să ridic, încărcată de vinovăţie, mânuţa sus şi să recunosc. E plăcerea mea vinovată, din când în când. Probabil că celulita de mai târziu îmi va mulţumi pentru asta. Nici măcar atunci când am citit undeva pe net şi unde mai pui, am văzut imagini cu un meniu care rezistase 1 an de zile, fără ca aproape nicio bacterie să se apropie de el, nu am renunţat să mai mănânc, chiar şi ocazional, de la Mc. Ei şi ce dacă bacteriile nu se ating de el, cu atât mai bine, rămâne mai mult pentru noi. (sper că a ieşit în evidenţă gluma sarcastică de pe fundal). Una peste alta, toată lumea ştie că mâncarea de la McDonald’s nu este bună, pentru că are în componenţă grăsimi săturate, volum mic şi concentraţie mare de calorii etc.

Sunt convinsă că sunteţi familiari şi cu spotul publicitar al aceluiaşi lanţ de restaurante fast-food, care spune: „Cartofii prăjiţi de la McDonald’s aduc aminte de bunici”. De ce o aduc în discuţie vă puteţi întreba. Pentru simplu motiv că ANPC (Asociaţia Naţională pentru Protecţia Consumatorului) a sesizat CNA, în vederea sancţionării prin aplicarea de măsuri legale. ANPC susţine că acest spot induce în eroare audiovizualul şi automat, consumatorii acestui tip de mâncare. Nu vă gândiţi acum că cineva care lucrează la ANPC are o fobie pentru cartofii de la McDonald’s şi s-a gândit la o metodă să îşi pună în practică vreun soi de vendetă. Constatarea s-a făcut în urma unui control al materiei prime utilizate în restaurantele cu pricina. În urma lor s-a constat că nu cartoful de la ţărani (menţionat în reclamă) este responsabil pentru minunăţiile rezultate, ci cartofii congelaţi, bată-i vina! Aha! Deci nu bunica este vinovată pentru un eventual cancer de care aş putea să sufăr, sau până una alta, de niscaiva celulită. M-am lămurit! Credeam că e cazul să mă adresez Consiliului Cartofilor Români, să le cer explicaţii…

Până una alta, şi chiar dacă sunt sigură că ştiaţi deja, nu mai plecaţi urechea la toate reclamele care vă speculează din punct de vedere vizual, olfactiv şi nu numai. Încercaţi să vă exercitaţi liberul arbitru nu doar la alegerea periuţei de dinţi!

Despre Ana-Maria Neagu

Să vă povestesc despre mine...îmi place să cred că sunt o persoană echilibrată, cel puţin că încerc să fiu. Îmi doresc să îmi completez bagajul de cunoştinţe continuu şi...Stop! Mă opresc înainte ca subiectivismul să pună stăpânire pe mine şi voi lăsa loc articolelor să îmi facă o caracterizare. În ceea ce priveşte năzuinţele, îmi doresc ca ceea ce scriu să fie pe placul vostru, iar atunci când mă accesaţi să fiţi siguri că veţi găsi informaţii care să vă satisfacă setea de actualitate.

  1. ieseanul

    daca stii sa mananci in general nu te ingrasi , aberatii din astea cu ingrasatul sunt prostii … de la mcd ,,,, normal daca esti nimfoman si mananci de 3 ori pe zi de la mcd ai toate sansele sa te ingrasi , dar sunt putine persoane care fac asta si de obicei sunt arabii …. eu lucred de 5 ani la un mcd , si in 5 ani m-am ingrasat 5 kilograme , si credeti-ma pauza de masa de la ei cumpar , alt lucru pe care nu-l stiti la noi sunt cele mai multe controale pe an dintre toate firmele si niciodata nu am vazut pe cineva la tv de ex sa fi patit ceva de la mancarea de la mcd … in plus garantez calitatea produselor pe care le facem zi de zi , si nu uitati la noi gustul nu se schimba niciodata fata de alte restaurante ca nici nu mai stii ce mananci sau mananci altceva decat ai comandat , in plus ne oferim serviciile in cel mai rapid timp posibil , mereu cu zambetul pe buze si cu o curatenie impecabila ,

  2. razvan

    voi recunoaste ca eu am mancat o singura data la Mc si nu mi’a placut deloc ce gust avea acel sanvis si ce mai luasem atunci (cu multi ani in urma) si de atunci nu am mai calcat pe acolo , prefer un snitel vienez sau un covridog 😀 in detrimentul acelui meniul copios de la Donald
    si faptu ca au prostit poporu cu si cu , o fi adevarat nu te contrazic , dar mai e o cauza si anume efectu de turma!

Lasă un comentariu

