Prietenii sunt indispensabili

Când nu mai ai de spus nimănui nimic, când privești în gol de câteva ori pe minut, când singurul mod de a te relaxa este să stai singur și să nu faci nimic… înseamnă că exact de asta ai nevoie. Singurătatea pentru unii este privită ca un mod de viață, pentru alții este dorință iar pentru alții este un mod de a-și găsi echilibrul. Întotdeauna am spus că nu pot să trăiesc fără oameni și totuși uneori simt că am nevoie să nu am nevoie de ei. 🙂 Dar totuși dacă nu te poți trata singură de stările proaste pe care le ai, mai ales cele inexplicabile, nu ai nevoie de iubit să te facă să zâmbești, ai nevoie de un prieten. Prietenii se recunosc după câte zâmbete afișezi când ești cu ei. Eu ador prietenii pe care îi am, ador să stau în compania lor, să mă sune de fiecare dată când după multe încercări de a dormi, adorm într-un final și pe la 3 dimineața mă sună să îmi spună ” te-am sunat”. Ador prietenii mei care de fiecare dată când le spun că îi sun în două minute și sun peste două zile iar ei îmi răspund la fel. Relațiile de prietenie sunt mult mai importante decât oricare alte relații inter-umane. Iubitul intră și iese din viața ta, familia este cea în fața căreia trebuie să te justifici de fiecare dată când o lacrimă îți curge involuntar, dar în fața prietenilor poți să fii tu. Poți să plângi fără să explici nimic, poți să vorbești la telefon cu cineva fără să te întrebe cu cine, poți să spui că ești cu cineva fără să precizezi un nume, deci poți să fii discretă, poți să le spui orice întâmplare jenantă pentru că vor râde împreună cu tine, poți să stai în fața lor în pijamalele tale hidoase cumpărate de bunica ta de Crăciun, poți să faci aproape orice, ei îți vor rămâne în continuare prieteni.

Atât timp cât voi avea prieteni și cât timp mă vor suporta cu toate mofturile, ticurile, viciile și proastele mele obiceiuri voi reuși să zâmbesc. Și dacă ar fi să îmi enumăr prietenii cred că un telefon vechi nu ar fi suportat atâtea numere în memoria lui. Va ador dragii mei prieteni, știți voi care sunteți! 🙂

Despre Ela Moineagu

Manager Imagine & Brand, ne lăudăm cu Revista Imagine & Brand, Agenția de P.R. si librăria Imagine & Brand. Blogăresc pe: blogulimaginesibrand.wordpress.com și administrez: www.imaginesibrand.ro. Organizez împreună cu echipa Imagine & Brand campanii umanitare și în curând lansăm ziarul online marca Imagine & Brand.

  1. „Relațiile de prietenie sunt mult mai importante decât oricare alte relații inter-umane. Iubitul intră și iese din viața ta, familia este cea în fața căreia trebuie să te justifici de fiecare dată când o lacrimă îți curge involuntar, dar în fața prietenilor poți să fii tu” – nu pot decât sa fiu de acord cu Sanda, mai bine de asa nimeni în afara de tine se putea exprima.
    Prietenii!
    Felicitări, excepțional!

  2. nici dacă scriam eu textul nu aş fi putut exprima mai bine. felicitări!

Lasă un comentariu

