Testul de inteligență al lui Albert Einstein!

Testul de inteligență al lui Albert Einstein:
– Există 5 case fiecare de altă culoare.
– În fiecare casă locuiește o singură persoană, fiecare de altă naționalitate.
– Fiecărui locatar al fiecărei case îi place o anumită băutură, fumează o anumită marcă de țigări și deține un anumit animal de casă.
– Niciuna din cele 5 persoane nu bea aceeași băutură, nu fumează aceeași marcă de țigări și nu deține același fel de animal de casă.
– Britanicul locuiește în casa roșie.
– Suedezul are un câine.
– Danezul bea cu plăcere ceai.
– Casa verde se află în stânga casei albe.
– Locatarul casei verzi bea cafea.
– Persoana care fumează Pall Mall are o pasăre.
– Locatarul care locuiește în casa din mijloc, bea lapte.
– Locatarul din casa galbenă fumează Dunhill.
– Norvegianul locuiește în prima casă.
– Fumătorul de Marlboro locuiește lângă cel care are o pisică.
– Locatarul care are un cal locuiește lângă cel care fumează Dunhill.
– Fumătorul de Winfield bea cu plăcere bere.
– Norvegianul locuiește lângă casa albastră.
– Germanul fumează Rothmans.- Fumătorul de Marlboro are un vecin care bea apă.

Cine este proprietarul acvariului cu pesti?

Despre Sorina Micu

"About me" - cred că este topicul cel mai greu de abordat pentru mine! Ar fi prea multe de spus și prea puține în același timp! Cel mai important pentru voi, dragii mei care dați click în dreptul numelui meu, e faptul că vreau să fac parte din viața voastră zilnică prin articolele mele... Să vă fac să zâmbiți, să contemplați, să vă trag un semnal de alarmă, sau să facem haz de necazul nostru! Eu împreună cu minunata echipă din care fac parte, Imagine & Brand, vom încerca să fim suplimentul de presă de calitate de care aveți nevoie. Pupici! :)

  1. super testul dar la ce reclama i se facuse cand l-am facut prima data, cu ani buni in urma ma gandeam ca o sa ma chinui ore in sir la el…din fericire e doar o chestie de atentie si se face usor…daca am timp azi o sa postez unul cu adevarat greu…si foarte antrenant…

  2. ai uitat să scrii întrebarea 🙂
    întrebarea era „care are acvariul cu pești ? ”
    am rezolvat și eu chestia asta .. cu greu,dar într-un final i-am dat de cap .. germanul avea acvariul cu pești 🙂

  3. Marian

    Intrebarea finala?

Lasă un comentariu

