Mihai Bendeac – despre „În puii mei”, poziţii sexuale şi altele

Pentru că noua religie a noastră este Facebook-ul (pe cei care mă contrazic îi invit să se gândească de câte ori într-o zi deschid pagina de socializare), şi pentru că sunt om, automat slab în faţa anumitor tentaţii de ordin tehnologic, am descoperit astăzi ceva care mi-a atras atenţia suficient de mult, încât m-a făcut să vreau să vă vorbesc şi vouă despre asta. În căutările mele am găsit o postare a lui Mihai Bendeac, în care vorbeşte despre faptul că emisunea de la un post privat, „În puii mei”, va ajunge la final. Nu sunt un fan nici al emisiunii şi nici a lui Mihai, însă mie personal mi-a plăcut ce am citit în statusul său.

Mă gândesc că am făcut greşeala de a judeca o carte după copertă. De câteva ori am văzut, chiar şi din greşeală, secvenţe din emisiunea lui. Mi s-a părut că exagerează pe alocuri şi că duce anumite scenete spre o pantă mult prea vulgară. Dar apoi am stat şi m-am gândit: aceea era modalitatea lui de a se apropia de publicul ţintă (mai bine zis, modalitatea lui de a-i transforma pe toţi în public ţintă). Cea mai înaltă cotă de surprindere am atins-o atunci când, la rugămintea unei persoane apropiate mie, m-am uitat la sceneta în care Mihai alături de Daniela Crudu, ne prezenta top 10 (sau ceva de genul) poziţii sexuale. Ţin să recunosc că nu mi-a plăcut defel acea punere în scenă şi asta nu pentru că aş fi vreo pudică (nu am zis şi nici nu am să zic vreodată că sufăr de pudibonderie), însă nu intelgeam cum se poate ca la o oră decentă să fie prezentată o semi partidă de amor. După toate astea, au ajuns la urechile mele (românul şi bârfa merg mână în mână), zvonuri care  vorbeau despre faptul că orbit de celebritate, Mihai Bendeac a ajuns să îşi facă un fel de cult al personalităţii.

După părerea pe care mi-o formasem, nu mică mi-a fost curiozitatea, să descopăr azi ce a scris domnul Bendeac. El a vorbit despre faptul că vrea ca show-ul „În puii mei” să ajungă la final, chiar dacă cei din conducerea postului nu doresc absolut deloc asta. El şi-a motivat decizia spunând că îşi doreşte să se maturizeze din punct de vedere profesional şi nu numai. El a mai spus că este mai bine să oprească emisiunea aici, când se află în plină glorie (vrem să recunoaştem sau nu, ne convine sau nu, ăsta e adevărul) decât să o anuleze în momentul în care ar înregistra un regres.

În linii mari, acestea au fost ideile care m-au făcut să îmi schimb părerea despre el (în bine, ce-i drept). Înseamnă că omul ăsta vrea într-adevăr să evolueze şi că nu s-a lăsat orbit de celebritatea dobândită, care la urma urmelor, poate fi ca o stea căzătoare, acum arde ca mai apoi să se stingă, la fel de fulgerător.

Despre Ana-Maria Neagu

Să vă povestesc despre mine...îmi place să cred că sunt o persoană echilibrată, cel puţin că încerc să fiu. Îmi doresc să îmi completez bagajul de cunoştinţe continuu şi...Stop! Mă opresc înainte ca subiectivismul să pună stăpânire pe mine şi voi lăsa loc articolelor să îmi facă o caracterizare. În ceea ce priveşte năzuinţele, îmi doresc ca ceea ce scriu să fie pe placul vostru, iar atunci când mă accesaţi să fiţi siguri că veţi găsi informaţii care să vă satisfacă setea de actualitate.

Un comentariu

  1. sa vad ce o sa scrii despre mine :))))

Lasă un comentariu

