Super Kitty

Aţi auzit cu toţii de modele care şi-au început cariera graţie întâlnirii cu un agent, întâmplător, pe stradă. Aţi auzit cum au fost aduse ele din străfunduri de lumi şi puse direct în lumina reflectoarelor pe podium. Sincer nu credeam că poveştile sunt 100% adevărate, asta până când nu mi s-a întâmplat şi mie. De fapt nu mie, ci pisicii mele…

Kitty este o pisicuţă foarte frumoasă – doar e a mea – şi i-a cucerit inima unui domn, al cărui nume nu-l voi divulga, ce se ocupă cu concursuri de frumuseţe pentru pisici, din Suedia. Şi când te gândeşti că nici măcar nu voiam să o iau pe Kitty cu mine la plimbare, pentru că în braţele mele uneori se poate transforma într-un mic monstruleţ, cu ghearele (prea) bine ascuţite. Dar nu a fost cazul ieri, probabil că domnul cu concursul (v-am zis că nu pot spune numele, politica companiei) stând atât de mult în preajma animalelor şi în special a pisicilor, a învăţat cum să le citească. El mi-a explicat că anul acesta consursul va fi puţin diferit. În acordarea premiilor se va ţine cont şi de cât de plinuţe sunt pisicuţele. Nimic special până aici, numai că mi-a explicat că nu cele mai suple feline vor câştiga, din contră, o figură bună vor face felinele cu mai multe curburi. Şi când te gândeşti că toată lumea mă ceartă că îi dau prea mult lui Kitty să mănânce, şi că nu ar trebui să fac asta de câte ori ea vine şi se gudură pe lângă mine, pentru că mă manipulează. Poftim! Se pare ca manipularea asta, aşa cum o numesc alţii, a dus la ceva bun.

Andrei Roman, editorul nostru Imagine & Brand, este verde de invidie. Îl observ din umbră. Şi-ar fi dorit ca şi motanul lui Dică, sau pisicuţa Pufa să fi fost aleşi. Zarurile au fost aruncate.

Despre Ana-Maria Neagu

Să vă povestesc despre mine...îmi place să cred că sunt o persoană echilibrată, cel puţin că încerc să fiu. Îmi doresc să îmi completez bagajul de cunoştinţe continuu şi...Stop! Mă opresc înainte ca subiectivismul să pună stăpânire pe mine şi voi lăsa loc articolelor să îmi facă o caracterizare. În ceea ce priveşte năzuinţele, îmi doresc ca ceea ce scriu să fie pe placul vostru, iar atunci când mă accesaţi să fiţi siguri că veţi găsi informaţii care să vă satisfacă setea de actualitate.

Un comentariu

  1. razvan

    vreau si eu un autograf :))

Lasă un comentariu

