Zâmbește azi! Mâine poate fi mai rău…

Când vei avea o zi proastă vei ști de la început. Dimineață de cum te trezești, te lovești în marginea de la pat cu degetul mic de la picior, rămâi fără cafea, dai pastă de dinți pe tine,  părul îți stă ca o mătura și la sfârșitul zilei ți se mai strică și mașina și câte și mai câte astfel de lucruri mărunte și iunutile care te fac să te enervezi și îți ridică tensiunea instantaneu. Urăsc astfel de zile și în special mă urăsc pe mine când am parte de ele. Nu știu voi cum sunteți, dar eu mă consum din multe prostii cotidiene și mărunte și îmi e ciudă că o fac. Sunt conștientă că ăsta îmi este caracterul și că, probabil, voi fi în felul ăsta mult timp de acum încolo. O grămadă de zilcale spun că viața merită trăită din plin și că fiecare moment este trecător, prin urmare trebuie profitat de el la maxim. Cum naiba să te bucuri de o zi însorită și să visezi la unicorni roz pe câmpii când toate îți merg pe dos? Am ajuns la concluzia că trebuie să dai dovadă de foarte multă stăpânire de sine în așa fel încât astfel de nimicuri să nu te atingă și tu să poți zâmbi tâmp de dimineață până seară…

Mai tare mă enervez la sfârșitul zilei, când stau și evaluez toate motivele pentru care am fost scoasă din sărite și după mă gândesc cât de egoistă sunt. Eu mă enervez că nu mai am cafea, iar altul poate că nu a mâncat de trei zile. Eu mă enervez că mi-am stricat bara de la mașină într-o bordură, iar altul se poate zbate între viață și moarte prins într-un accident mortal. Înjurăm, ne stresăm, ne agitam din orice și mai grav este că o facem zilnic fără să ne gândim, măcar preț de o secundă, că se poate și mai rău. Ar trebui să conștientizăm că fiecare zi este un dar, că oricând poate fi ultima; sună cam tragic dar din păcate este adevărat și cu toate că majoritatea dintre noi trăim cu impresia că nouă nu ni se poate întâmpla nimic rău,  shit happens.  🙂

Și ca să ne mai înveselim puțin dar totuși să păstrăm registrul articolului vă recomand o melodie. Pupici!

Despre Sorina Micu

"About me" - cred că este topicul cel mai greu de abordat pentru mine! Ar fi prea multe de spus și prea puține în același timp! Cel mai important pentru voi, dragii mei care dați click în dreptul numelui meu, e faptul că vreau să fac parte din viața voastră zilnică prin articolele mele... Să vă fac să zâmbiți, să contemplați, să vă trag un semnal de alarmă, sau să facem haz de necazul nostru! Eu împreună cu minunata echipă din care fac parte, Imagine & Brand, vom încerca să fim suplimentul de presă de calitate de care aveți nevoie. Pupici! :)

Lasă un comentariu

