Simplitatea pentru unii rutină, pentru alții dorință

Simplitatea definește armonia și echilibrul unui om la fel ca într-o orchestră în care toate instrumentele trebuie să se armonizeze pentru a da o nuanță plăcută și melodioasă notelor. Succesul unui om nu se remarcă după mașina pe care o conduce, după job-ul extraordinar sau afacerile pe care le are, după hainele scumpe și prietenii de lux în compania cărora îi vezi prin cele mai mondene locuri din oraș sau în cele mai exotice stațiuni, despre care unii nici nu știu că există. Succesul unui om se remarcă prin viața echilibrată pe care o are. Când spun viață echilibrată nu mă refer la 8 ore de somn, 8 ore de program de lucru și 8 ore cu familia, prietenii și alte activități. Nu în toate cazurile acestea lucrurile se pot aplica, și mai mult de atât, să și funcționeze. O viață echibrata înseamnă să trăiești în ordinea care te definește, într-o armonie atât cu tine cât și cu cei din jurul tău, să nu știi să urăști, să îți faci timp pentru tine în fiecare zi, să nu renunți la hobby-urile tale, să nu renunți la oamenii pe care îi iubești, să îți impui să drămuiești fiecare viciul al tău astfel încât să nu fie nici unul remarcat de cei din jur. Echilibrul nu înseamnă să mergi intodeauna drept și nimic să nu te dărâme. Sunt zile în care mi-aș dori să fiu un om mai simplu. Când ai puține lucruri ești invidios pe cei care au mai mult ca tine, dar tu ca să obții fericirea ai nevoie de oameni de fapt, nu de lucruri. Când ai mai multe lucruri de rezolvat, faptul că le administrezi te poate depăși, te poate face să te simți ca o mașinărie care funcționează doar după ce trebuie și nu după ce vrei să faci. Am renunțat să mă mai gândesc la mine de multă vreme. Din când în când îmi amintesc de mine în trecut, când singurul lucru important cu adevărat era să nu afle mama că am luat o notă de 3 la limba engleză pentru că nu mă mai lăsa să ies cu prietenii în oraș. Știu, copii nu mai putem fi niciodată. Procesul de maturizare înseamnă să fii reponsabil, să fii interesat de lucrurile care te înconjoară și să le administrezi. Depinde, dacă asta te face fericit sau nu. Pentru mine fericirea înseamnă acele lucruri mărunte de care rar am parte. Mă bucur de năsucul umed și rece al cățelului meu când ajung acasă, mă bucur de mesajul pe care mi-l trimite un prieten legat de un buchet de flori în care îmi spune la mulți ani cu toate că nu este ziua mea ca mai apoi să îmi spună că face toate acestea pentru a-mi mulțumi că suntem prieteni, de o nucă de cocos în care era să îmi rup piciorul pentru că un prieten mi-a lăsat-o în mașină cu mesajul ,,să fii ca o nucă de cocos!”, de un copil mic care îmi spune saru’-mâna și eu mă amuz pentru că nu demult și eu spuneam la fel celor mai mari ca mine, mă bucur când pot să îi ofer unui prieten un cadou pe care și-l dorea. Astea înseamnă bucurii cu adevărat. Restul sunt doar lucruri care îți oferă confort. Cu siguranță cățelul meu m-ar fi iubit la fel de mult și dacă și-ar fi lăsat balele pe o rochie no name cumpărată de la un butic și nu una de la un magazin în care dacă vrei să intri ai nevoie să îți faci rezervare sau să suni la ușa de acces și să ai card de fidelitate. Știm să ne bucurăm de lucrurile simple?

Despre Ela Moineagu

Manager Imagine & Brand, ne lăudăm cu Revista Imagine & Brand, Agenția de P.R. si librăria Imagine & Brand. Blogăresc pe: blogulimaginesibrand.wordpress.com și administrez: www.imaginesibrand.ro. Organizez împreună cu echipa Imagine & Brand campanii umanitare și în curând lansăm ziarul online marca Imagine & Brand.

  1. Roxana-Elena-Gheorghe

    Mi-a placut atat de mult incat am salvat si eu aceste cuvinte pe blogul meu si sper sa nu deranjeze (am pus in ghilimele lucru care releva ca nu sunt cuvintele mele). Esti foarte clara si bineinteles punctezi lulcrurile cele mai importante; nu prea multa vorbarie. O seara frumoasa!

  2. A fi ..sau a avea ..? in momentul in care afli cine esti cu adevarat si reusesti sa transmiti ,,ceva,, .esti..fara sa vrei iar daca vrei sa ai …..a fi …dispare!Simplitatea ..include si renuntare la multe aici e marea buba deoarece omul modern e sclavul propriilor dorinte .

  3. Lili Nistor

    articol sorry 😀

  4. Lili Nistor

    simt nevoia sa-ti spun: superb articolil 🙂

  5. stim stim sa ne bucuram…am asa multe lucuri placute de facut incat mi-ar trebui o zi de 70 de ore si o noapte tot de 70 de ore sa fac tot….nu inteleg cum altii se plictisesc in era informatiei

Lasă un comentariu

