Vă iubesc, bărbaților!

În viață gândesc precum un bărbat, mă comport ca un bărbat și totuși cineva m-a lăsat femeie. Bărbații se sperie de femei care sunt ca ei. Sau nu? Cine și-ar dori ca iubita lui să ajungă mai târziu ca el acasă, să miroasă a parfum de femeie, a țigări și a băutură? Să cunoască mai mulți bărbați decât tine, să nu te întrebe nimic despre nimic? Ce naiba! Este suspectă dacă nu te întreabă nimic. Femeile obișnuiesc să întrebe mereu câte ceva sau de multe ori același lucru inutil la care oricum nu te lasă să răspunzi. Întrebarea era importantă, nu răspunsul tău. Femeile care se comportă ca niște bărbați dar arată al naibii de bine sunt ca extratereștrii. Le tot cauți nod în papură. Încerci să le găsești defecte. Uneori ai impresia că nu te apreciază pentru că nu ți-a cerut sfatul despre ce cauciucuri să își ia pentru mașină. Dacă rămâi iarna împotmolit în zăpadă și singura care te poate ajuta este iubita ta cea superbă, nu o vei suna până când nu ți se consumă rezervorul de benzină. Iar dacă ea vine pe tocuri, se urcă la volan, forțează cu a treia și îți scoate mașina din zăpadă, tu, iubitul ei, vei fi dărmat psihic. Poate că o astfel de femeie ar avea nevoie de un bărbat care… se poartă ca o femeie. Vă imaginați totuși că glumesc.

În orice caz femeile înainte purtau doar rochii. Asta port și eu și urăsc pantalonii, femeile de obicei se îmbracă în culori mai deschise decât bărbații. Dacă există o culoare mai închisă decât negru, atunci voi lăsa bărbații să se îmbrace în ea deși 90 la sută din hainele mele sunt negre, iar restul sunt chiloți. Femeile se dau cu ruj și da, da, da cu ruj mă dau și eu, ba chiar unul atât de colorat încât mă vezi după google maps. Bărbații și femeile pot avea tatuaje. Unele mai frumoase, altele mai de neînțeles și eu am tatuaje dar nu cu… bărbați. Bărbații sunt cei care îmi fac fiecare zi mai frumoasă, mă fac să mă simt specială, mă fac să mă simt dorită, iubită și tot ei sunt cei care mă fac să mă simt de neînțeles. Dar tot bărbații sunt cei mai mari critici ai mei. Viziunea critică a unui bărbat despre mine este un motiv care mă face să mă simt împlinită și să îmi dea curaj să fiu în continuare cum sunt, știți de ce? Pentru că un bărbat dacă îmi cunoaște toate defectele și mi le critică și încă îmi mai vorbește înseamnă că însemn ceva pentru el.

Iubesc bărbații, așa cum sunt ei, mai frumoși, mai puțin frumoși, mincinoși sau nu, mitocani sau nu, încrezători sau haotici.

Când iubești un bărbat trebuie să știi că este cel mai frumos lucru pe care l-ai putea face pentru el, iar dacă îl înțelegi, îl susții și îi dăruiești încrederea ta, nu are cum să nu te divinizeze. Iubesc bărbații, dar singurul bărbat care îl voi iubi cu adevărat toată viață, necondiționat, fără să îi cer niciodată nimic în schimb, fără să îmi pese dacă mai iubește și alte femei, este doar el… tatăl meu.

Despre Ela Moineagu

Manager Imagine & Brand, ne lăudăm cu Revista Imagine & Brand, Agenția de P.R. si librăria Imagine & Brand. Blogăresc pe: blogulimaginesibrand.wordpress.com și administrez: www.imaginesibrand.ro. Organizez împreună cu echipa Imagine & Brand campanii umanitare și în curând lansăm ziarul online marca Imagine & Brand.

Un comentariu

Lasă un comentariu

