Identificarea cu tine

Când te identifici cu corpul vor apărea şi diferenţele de sex, de aici şi dorinţa de a face sex. Dar noi nu suntem corpul ci Scânteia Divină. De asta trebuie să devenim conştienţi. Când dormim suntem conştienţi de corpul fizic ? Nu. Dacă am fi corpul fizic atunci ne-am opune când murim pentru a fi îngropaţi în pământ. Dar corpul nu se opune. De ce ? Ce rămâne în urma corpului ? Scânteia Divină. Când vei realiza asta va dispare şi dorinţa sexuală. Dar asta va veni dintr-o realizare spirituală, va veni de la sine şi nu din dogme religioase care prin frica de a nu ajunge în iad induce omului să nu facă sex. Oamenii îşi doresc asta dar frica îi ţine pentru o perioadă departe. E şi asta o metodă. Eu o prefer pe cea venită pe cale naturală şi nu pe cea impusă.

fragment din cartea: ” Intelepciunea din tine” de Marius Vornicescu

Despre Marius Vornicescu

Administratorul editurii BO YANG si al unui salon de masaj, pasionat de spiritualitate, psihologie, masaj, gatit si dans. Imi place sa citesc mult, sa scriu, sa gatesc si sa ajut oamenii din jurul meu. Motto-ul meu: " Acolo unde dragoste e, totul e"

  1. sincer nici eu nu as vrea sa cunosc acele vremuri

  2. VictorCh

    ASA o fi, dar eu – desi sunt deja batran – TARE nu-mi doresc sa cunosc vremea cand tineretul n-ar mai cunoaste dorinta sexuala.

Lasă un comentariu

