Bărbații ca niște pantofi care te strâng

Cât de greu poate fi să îți găsești perechea la pantoful roșu pe care îl ai când toate perechile de pantofi ale tale sunt roșii? Îți spun eu, greu! Pantofii roșii pot fi de multe feluri: pot fi de lac, cu toc de 8 centrimetri, cu platformă, cu platformă și cu toc la un loc, dar… de ajuns! Bărbații de asemenea sunt toți… bărbați. La o prima impresie toți discreți, frumoși și eleganți și este de ajuns să îți placă modelul că l-ai și luat cu tine acasă din vitrina unui club de fițe din oraș. Dar te-ai gândit dacă ți se potrivește? Facem alegeri peste alegeri, suferim căutând modelul care ni se potrivește… Ajungem să avem întâlniri peste întâlniri, nopți, zile petrecute la „purtare” cu noii pantofi. Dacă te vede o tipă cu noii pantofi și nu știa modelul, va fi invidioasă dar dacă acea tipă cunoștea modelul, va râde în sân și cu siguranță nu îți va spune cât de mult au strâns-o. Pleci de la ideea: cum știi dacă îți vine o rochie fără să o probezi? Și uite așa te mai alegi cu un număr în telefon despre care dacă îți cere cineva informații peste câteva zile nici nu mai știi de unde îl ai, ajungând să te întrebi: asta este telefonul meu? Femeile uită să fie răbdătoare și se grăbesc să facă alegeri înainte de a vedea prețul. Fiecare lucru costă, fiecare noapte, fiecare zi, fiecare pereche de pantofi și fiecare zâmbet oferit cuiva care era prea grăbit ca să observe. Văd în jurul meu cupluri care se ceartă, bărbați divorțați plini de succes și femei singure extraordinar de frumoase dar toți sunt… descălțați. Nimeni nu și-a găsit perechea la pantofi; cum este posibil? Probabil că nu are fiecare pereche de pantofi un cumpărător, sau poate femeile sunt cele care ar trebui să știe ce stil, formă, gen, marcă de pantofi li se potrivește. Nu lăsa pantofii să te aleagă pe tine! Sau ceva de genul! Nu știi cum urmează să te îmbraci: office -pantofi eleganți, casual -balerini, etc. Bărbații sunt, în general vorbind, de două feluri: cu toc și fără. Alege-l pe care care se poate ridica la înălțimea așteptărilor tale, nu cere unei perechi de balerini să te facă mai înaltă dar nici nu cere unui pantof cu toc să nu îți provoace dureri ale piciorului.

Despre Ela Moineagu

Manager Imagine & Brand, ne lăudăm cu Revista Imagine & Brand, Agenția de P.R. si librăria Imagine & Brand. Blogăresc pe: blogulimaginesibrand.wordpress.com și administrez: www.imaginesibrand.ro. Organizez împreună cu echipa Imagine & Brand campanii umanitare și în curând lansăm ziarul online marca Imagine & Brand.

  1. Pingback: Bărbații ca niște pantofi care te strâng « Diverse diversificate

  2. spui tu ca nu mai ai cuvinte?

    • VictorCh

      Off-topic:
      Comentez (cred) pt prima oara pe acest blog – unde am ajuns urmand linkul de pe http://diversediversificate.wordpress.com/2012/03/25/barbatii-ca-niste-pantofi-care-te-strang/ – bine v-am gasit, spor si succes in continuare.

      On-topic (oarecum):
      Stiu si eu ce sa spun? Eu – citind comentariul lui „ION DIN DEAL” – intelesesem ca dansul mai avea NUMAI cuvinte, nu ca dansul nu mai avea cuvinte.
      SI MAI „on-topic” – eventual ulterior, momentan sunt excesiv de obosit (asta-noapte – din motive exterioare domeniului virtual si apartinand domeniului real al vietii – n-am dormit).

      • Andrei Roman

        Asteptam cu drag eventualul tau „on-topic”…

        Nu NUMAI ca-ti dorim lectura placuta, dar asteptam opiniile tale cu entuziasm.

        Bine ai venit pe Blogul Imagine & Brand! Speram sa ramai o vreme!

      • Multumesc pentru feedback, daca doresti cu mare drag te astept sa comentezi si alte articole scrise de mine sau de colegii mei. Noi luna de luna premiem cele mai tari comentarii cu diferite premii oferite de catre sponsorii nostri. Sa ai o zi de poveste!

      • VictorCh

        Va multumesc amandurora pt frumoasa si calduroasa primire.
        In principiu eu sunt un comentator foarte… locvace, dar acum trec printr-o perioada (din viata reala – prin contrast cu lumea virtuala) in care chiar si timpul, dar mai mult energia (si deci si dispozitia) disponibile pt net imi sunt drastic (mult si sever) reduse. Cand ma mai „apuca”, mai scriu. In principiu, si acest articol „sta la coada” pt un comentariu „on-topic” mai… abundent.
        Cu vizitarea restului blogului… mai vedem. In principiu nu prea-mi mai pot permite sa ma abonez la bloguri noi (relativ recent am facut „curatenie mare” si – din pacate, cu regret – m-am dezabonat de la MULTE bloguri care-mi placeau si carora un timp indelungat le fusesem cititor (si „comentator”) asiduu, mai ramanand abonat doar la cateva (putine – prin comparatie).
        Cu premiile… Desigur, dac’-o fi sa fie – nu se refuza; dar pe mine NU ASTA ma motiveaza: eu in general comentez atunci cand „ma mananca degetul” cu care tastez (un singur deget – sunt nepriceput la tastare si asta face sa consum mult timp), adica atunci cand simt ca „am ceva de spus”.

  3. ION DIN DEAL

    cel mai optimist pesimist dintre…numai am cuvinte… !!!! 😉

Lasă un comentariu

