Orgasme și mașini…

Nu asta aveam de gând să scriu azi, dar ceva m-a făcut să mă răzgândesc în drumul meu spre birou. A venit căldura și prin urmare, acum e o adevărată plăcere să ieși afară după o iarnă lungă și grea,  la o plimbare sau să mai stai de vorbă cu prietenii pe o terasă sau pe o bancă. Toată lumea face asta: bogați sau săraci, inteligenți sau mai puțin înzestrați, tineri sau bătrâni. Dar să revenim la întâmplarea mea. Am auzit în trafic, la semafor, o domnișoară baricadată într-un bolid de lux, care enervată fiind de cineva sau ceva, vorbea la telefon, abuzând de un limbaj foarte colorat. Nu asta ar fi o problemă, să fim serioși, toți șoferii mai scăpam câte ceva în vâltoarea nervilor din trafic. În schimb, altceva mi-a atras atenția. Respectiva domnișoară, într-un puseu de sinceritate, își confesa cu geamul deschis activitățile sexuale prin care a obținut luxuriantul automobil și pe care era pe punctul să-l piardă.  Din păcate nu s-a gândit că cineva o și poate auzi. 🙂

Am rămas pusă pe gânduri de confesiunile acelei domnișoare și involuntar am început să mă întreb câte ar mai fi de genul ei. Mi-e ciudă de mor că există femei, care nu vor să petreacă prea mult timp în școală, dar care vor să aibă parte de confortul unui director de multinațională. Splendoarea și erotismul unei femei frumoase sunt arme puternice, și asta știm cu toții. Multe dintre noi poate ne-am mai folosit pe ici pe colo farmecele feminine să mai scăpam dintr-o încurcătură. Un zâmbet larg, o privire mai senzuală, o voce caldă și uite așa îndulceam puțin niște circumstanțe defavorabile nouă. Este în natura noastră să facem asta!
Problema este că frumusețea, oricât de întreținută ar fi, în lipsa inteligenței, pregătirii propice sau manierelor, este a naibii de trecătoare. Nu ați pățit niciodată să întâlniți femei splendide la prima vedere și în momentul în care constatați că în afară de niște răspunsuri monosilabice nu poate să ofere, deodată nu vi s-au mai părut la fel de interesante? Sau viceversa, femei aparent terne, dar prin personalitatea lor au devenit irezistibile? Mie da!

Este păcat că există femei care se bazează doar pe aceste farmece tipic feminine și se folosesc de sex pentru a acumula vaste sume de bani, funcții înalte sau confort. Și nu vreau să mă înțelegeți greșit, nu mă refer numai la damele de companie tipice, ci în special la femeile care mai rămân peste program în biroul șefului sau mai fac vizite la domiciliu unor persoane influente. Doamnelor, fiți mai creative și folosiți-vă acel organ incredibil numit creier. Frumusețea pălește înr-un final și tot ce va rămâne va fi vasta materie cenușie acumulată de-a lungul timpului.
E adevărat, succesul și banii nu vin peste noapte și va trebui să dai examene peste examene, va trebui să înveți și să-ți eutanasiezi viața socială din când în când, va trebui, la început, să muncești mai mult poate decât prietenii tăi la un loc doar ca să te asiguri că vei reuși într-un final și vei fi și foarte bună la ceea ce faci. Da, e greu, dar e stabil și sigur. Eu așa am fost învățată că se urcă pe scara socială, și surpriză, nu se rupe cu una cu două.

Cum are și Vank o melodie foarte tare€œ Vreau o țară ca afara, așa îmi doresc și eu o țara populată cu femei sigure pe sexualitatea dar și pe inteligența lor, determinate să aibă o mașină de lux, dar nu la pachet cu un bărbat care să le-o cumpere și măreția lor să nu fie măsurată de multitudinea de bunuri acumulate în timp record, ci dobândite prin efortul lor susținut! Mă înclin în fața femeilor care zilnic se privesc în oglindă și sunt mândre de ceea ce au relizat singure și trăiesc cu speranța că vor fi din ce în ce mai multe!

Vă pup!

Despre Sorina Micu

"About me" - cred că este topicul cel mai greu de abordat pentru mine! Ar fi prea multe de spus și prea puține în același timp! Cel mai important pentru voi, dragii mei care dați click în dreptul numelui meu, e faptul că vreau să fac parte din viața voastră zilnică prin articolele mele... Să vă fac să zâmbiți, să contemplați, să vă trag un semnal de alarmă, sau să facem haz de necazul nostru! Eu împreună cu minunata echipă din care fac parte, Imagine & Brand, vom încerca să fim suplimentul de presă de calitate de care aveți nevoie. Pupici! :)

Un comentariu

  1. SantoS

    citand un mare clasic in viata „sunt femei care in afara de sex…nu au nimic altceva de oferit” 🙂

Lasă un comentariu

