Oracolul propriei noastre vieți…

Ești compatibilă cu partenerul tău? Ce vă rezervă astrele? Care este viitorul relației tale? Ce îți predestinat? Eu consider că vă sunt cunoscute aceste întrebări, măcar o data v-ați intersectat privirea cu ele pe vreun site sau în vreo revistă!
Ce simplu ar fi ca printr-un click și un șir lung de răspunsuri la niște întrebări, să ne aflăm destinul sau să fim siguri de relația pe care o avem. Ar fi prea simplu să fie și veridic, acest lucru fiind imposibil și oricât ne-am dori să anticipăm ce ne așteaptă, pe baza unor calcule sau interpretări astrologice, nu putem.

Paradoxul este umatorul: astrologia și tot ce ține de ea, obiect abstract și probabil imaginar, nu se poate baza pe concepte palpabile și științifice (a nu se confunda astrologia cu astronomia) și totuși are parte de o popularitate și credibilitate iesite din comun. Poate reușește cineva să îmi explice cum se poate să îmi aflu compatibilitatea într-o relație doar pe baza interpretării datelor de naștere sau a numelui, sau fiindcă zodia lui este total opusă de a mea, din start astrele nu ne dau nicio șansa de reușită, sau cine îmi poate mie garanta că voi avea nu știu ce cumpănă până la sfârșitul anului, sau că voi avansa pe scara socială în timp record?!  Poate sunt cinică și absurdă, dar mă consider a fi un om prea cerebral să pot să cred în ceva ce nu are o bază concretă. Mă gândesc că poate astfel de declarații creează un efect placebo asupra cititorului și astfel îi redirecționează psihicul în așa fel încât să atragi ceea ce gândești,  pentru că altă explicație mai plauzibilă nu găsesc.

Cred oarecum în legile atracției și oarecum în destin, iar din punctul meu de vedere, consider că aceste două lucruri nu au nici în clin nici în mâneca cu horoscopul pe care îl văd în ziare și în care sunt avertizată că azi voi avea o migrenă și că voi aluneca pe o coajă de banană. Spun totuși oarecum și nu în totalitate, fiindcă unor lucruri le pot găsi explicații logice, altora nu. Știu doar că există și coincidențe, există și lucruri care așa trebuiau să se întâmple, sau evenimente predestinate, dar toate astea nu se pot citi pe o pagină de forum sau ghicite de vreo doamnă cu imaginație bogată, ele doar se întâmplă și atât.

Vor exista oameni care trebuie să intre în viața noastră doar ca să plece sau să ne învețe o lecție, vom trece prin momente mizerabile doar ca să știm să ne bucurăm de momentele frumoase, vom lua anumite decizii fără un motiv aparent dar pe care-l vom înțelege mai târziu. Sunt sigură că noi suntem păpușarii sorții noastre, mânuind faptele ce ne definesc, dar sunt și momente în care ne regăsim cerând ajutor divin, mai dăm vina pe destin sau atragem în viață ceea ce gândim.

Despre Sorina Micu

"About me" - cred că este topicul cel mai greu de abordat pentru mine! Ar fi prea multe de spus și prea puține în același timp! Cel mai important pentru voi, dragii mei care dați click în dreptul numelui meu, e faptul că vreau să fac parte din viața voastră zilnică prin articolele mele... Să vă fac să zâmbiți, să contemplați, să vă trag un semnal de alarmă, sau să facem haz de necazul nostru! Eu împreună cu minunata echipă din care fac parte, Imagine & Brand, vom încerca să fim suplimentul de presă de calitate de care aveți nevoie. Pupici! :)

  1. Alice Duval

    Nu mai stiu ce sa cred, de ani de zile citesc horoscopul si nu reusesc sa vad vreo asemanare intre ceea ce scrie in el si realitatea de fiecare zi. Cred pana la urma ca aceasta determinare de sus nu exista si ca totul nu se bazeaza decat pe speculatii care nu conduc nicaieri.

  2. ufff…in ce te bagasi draga Sorina cu acest articol…bine ca nu l-au vazut prietenii mei astrologi ( printre cei mai buni din tara si cu multe conferinte si carti la activ…printre altele medici si profesori universitari, deci nu orice neaveniti ). Intimplarea face sa fii facut 2 ani de astrologie. Crede-ma ca un astrolog bun iti spune despre tine cu mare exactitate inclusiv despre compatibilitatea de cuplu. Totul are un fundament stiintific. Sa nu uitam astrologia indiana si tibetana de o exactitate iesita din comun. E un miracol cum il descopera pe noul Dalai Lama inainte de a se naste doar dupa metode astrologice…ma grabesc acum ca as fi dat si niste trimiteri pentru cine nu stie despre ce e vorba in astrologia asiatica. Sa nu confundam horoscopul facut la misto in reviste de duzina cu astrologia si astronomia. E usor sa ne uitam pe margine si sa comentam aspecte care nu le intelegem dar sa nu denigram un sistem milenar foarte bine pus la punct. Putem discuta pe subiect mult si frumos ar fi sa apara aici si parerea unui astrolog renumit

    • Sorina Micu

      Eu nu contest pofesionalismul colegilor tai, sau implicit al tau, daca ai spus ca ai studiat 2 ani. Eu m-am referit la faptul ca am o mare indoiala in ceea ce priveste astrologia, zodiile sau horoscopurile si cand zic asta nu ma refer doar la cele pe care le citesc in oice revista. Mi se pare o aberatie sa nu ii dai o sansa unui om in viata de cuplu doar pentru simplu fapt ca zodiile sunt total nepotrivite sau ca cineva imi poate spune cu exactitate starea mea de spirit pentru urmatoarea saptamana, bazat pe o interpretare a pozitionarii steleleor

Lasă un comentariu

