Elena Udrea – toc înalt şi minte brici

Nu, nu este vorba despre filmul High heels and Lowlifes ce le are drept protagoniste pe Minnie Driver şi Mary McCormack, ci despre Elena Udrea, fost ministru al Dezvoltării Regionale şi Turismului, femeia cu cea mai mare cotă de popularitate de pe scena politică mioritică. De-a lungul timpului, presa a încercat să tranforme – cu succes sau nu, voi să îmi spuneţi – relaţia (mai mult sau mai puţin profesională) dintre ea şi Traian Băsescu în una de tipul Clinton – Lewinsky. Numai că Monica Lewinsky n-a fost nicicând reprezentanta vreunui minister.

Într-o emisiune de pe un post privat, întrebat despre blonda din politică, Traian Basescu a spus că fie că ne place sau nu, cu pantalonii ei strâmţi şi cu tocurile ei înalte, Elena Udrea, a avut cea mai mare absorbţie de fonduri europene. Frunza plagiată după logo-ul site-ului changetransport.com (Irlanda) bat-o vina! Ea a absorbit pesemne cei mai mulţi bani, sau de fapt pantofii Christian Louboutin şi genţile Hermes Birkin au făcut toată operaţiunea! Aha! Deci aceasta este reţeta succesului în politică a unei dame bine.

De curând, liderul PDL Bucureşti a declarat pentru Mediafax ca în ciuda umilinţelor prin care a trecut, refuzul de a se retrage este factorul care îi înnebuneşte pe mulţi. „Niciodată nu am recunoscut ce simt pentru că o femeie când trece prin atâtea situaţii jenante, aşa cum trece o femeie în politică, aşa cum am trecut eu, consideră că nerecunoscând este mai simplu să depăşeşti anumite momente. Nu m-am lamentat, dar pe de altă parte nu cred că este bine, pentru că nu este vorba doar de mine, ci de toate femeile din politică şi ar trebui ca toate să aibă o şansă ca pe viitor să nu treacă prin ce am trecut eu”. Martira scenei politice româneşti îşi doreşte deci ca suferinţa ei să le servească drept carte de căpătâi celorlalte femei din politică.

Fostul ministru al Dezvoltării şi Turismului a mai declarat că este mândră de brandul turistic pe care l-a creat, brand ce este foarte apreciat în străinătate. De asemenea, ea a menţionat promovarea turismului în ultimii trei ani cu investiţii de peste 820 de milioane de euro, din care 20 de milioane au fost alocate publicităţii. Nu a uitat să precizeze că numărul turiştilor străini a crescut în destinaţiile susţinute de brandul turistic şi anume, în zonele montane, în cele balneare şi pe circuitele culturale.

Despre Ana-Maria Neagu

Să vă povestesc despre mine...îmi place să cred că sunt o persoană echilibrată, cel puţin că încerc să fiu. Îmi doresc să îmi completez bagajul de cunoştinţe continuu şi...Stop! Mă opresc înainte ca subiectivismul să pună stăpânire pe mine şi voi lăsa loc articolelor să îmi facă o caracterizare. În ceea ce priveşte năzuinţele, îmi doresc ca ceea ce scriu să fie pe placul vostru, iar atunci când mă accesaţi să fiţi siguri că veţi găsi informaţii care să vă satisfacă setea de actualitate.

Lasă un comentariu

