Andrei Roşu – călătorie în jurul Pământului finalizată în Cartea Recordurilor

Ştiu că aţi obosit să auziţi doar lucruri nu tocmai frumoase despre români sau că v-aţi obişnuit ca ţara noastră să fie mereu arătată cu degetul, dar pentru aceia dintre voi care mai sperau într-o minune, ţin să vă anunţ că ea EXISTĂ!

Poate că nu aţi auzit de el, de cel care a intrat în Cartea Recordurilor după ce a alergat 7 maratoane şi 7 ultra-maratoane, pe 7 continente. Este vorba despre braşoveanul Andrei Roşu, a cărui performanţă mai sus menţionată, a fost omologată pe 6 martie de către World Records Academy. Ceea ce a făcut Andrei în ultimii doi ani, a fost să alerge la Polul Nord, la maratonul Australiei, la Eurasia Marathon, Antarctica Ice Marathon, Maratonul Sahara, Everest Marathon, dar şi în curse din Noua Zeelandă şi Brazilia, reuşind astfel o performanţă de excepţie. El a alergat în cele 14 curse de pe cele 7 continente în 582 de zile, faţă de cele 730, cât prevedea Cartea Recordurilor. Maratonistul a mai semnat condica Guiness Book şi în 2010, alergând în primul maraton din viaţa sa până la Polul Nord. Braşoveanul, de profesie economist, este un activist al campaniilor sociale şi donează jumătate din veniturile sale unor fundaţii caritabile. În ceea ce priveşte planurile sale de viitor, acestea includ participarea la un ultra – triatlon, ce va include proba de înot (7.6 kilometri), cursa cu bicicleta (360 kilometri) şi alergare (84 kilometri). De asemenea, el doreşte să organizeze un concurs de masă, în iunie 2012, pe Transfăgărăşan.

Citat de site-ul oficial al World Records Academy, Andrei Roşu spune despre el că: „Îmi place să am visuri mari şi să le planific în detaliu. Visez să urc pe Everest şi să parcurg Africa pe bicicletă. Şi să navighez în jurul lumii. Şi să survolez Asia într-un balon. Şi multe alte aventuri…”; de-am fi cu toții atât de ambițioși…

Sursă: Mediafax

 

Despre Ana-Maria Neagu

Să vă povestesc despre mine...îmi place să cred că sunt o persoană echilibrată, cel puţin că încerc să fiu. Îmi doresc să îmi completez bagajul de cunoştinţe continuu şi...Stop! Mă opresc înainte ca subiectivismul să pună stăpânire pe mine şi voi lăsa loc articolelor să îmi facă o caracterizare. În ceea ce priveşte năzuinţele, îmi doresc ca ceea ce scriu să fie pe placul vostru, iar atunci când mă accesaţi să fiţi siguri că veţi găsi informaţii care să vă satisfacă setea de actualitate.

  1. marian cojocea

    unul dintre romanii care ne fac sa ne gandim ca nu suntem doar „capsunari………..si altele asemeni”.
    avem cu ce ne mandri.

  2. E de apreciat, mai ales, că ambiţiile lui Andrei Roşu îmbunătăţesc imaginea României.

Lasă un comentariu

