Este foarte interesant cum o țară de aproape 8 milioane de oameni vorbitori de germană, franceză și italiană, ce au preferat întoteauna să se ferească de probleme rămânând neutri în inima Europei, ce au adunat o extraordinară reputație pentru ceasuri, bănci și brânzeturi, ce te amendează dacă-ți speli mașina în fața porții pe motiv că poluezi solul, pot aduna elita automobilistică a lumii într-un amalgam de cai putere, femei frumoase, fibră de carbon și promisiunea ca dacă ești un pasionat auto și pierzi Salonul Internațional Auto de la Geneva, nu te vei ierta tot anul și va trebui să faci în fiecare seară rugăciuni și sacrificii pe altarul zeilor motoarelor. Probabil că mai mergea dar totuși pot paria că mi-am depășit recordul precedent pentru cea mai lungă frază, așa că mă opresc și vă las să vă bucurați de splendorile alese de pe meleagurile Switzerlandului:
GTA Spano (8.3 l – V10, 0-100 km/h – 2,9 sec., 840 cp) – Un spaniol ce crede mai rapid ca un italian:
Brabus Bullit Coupe 800 (6.3 l – V12, 0-100 km/h – 3,7 sec, 800 cp) – Glonț negru, german, terifiant:
Mansory Lamborghini Aventador LP700-4 (V12, 754 cp, 0-100 km/h – 2,8 sec) – Mai lată ca Luna, mai rapidă ca lumina, mai grosolană ca Guță:
Koenigsegg Agera R (V8, 1140 cp, 439 km/h) – Rivalul albastru și suedez al Veyronului:
Bertone Nuccio Concept (4.3 l – V8 de 480 cp. de la Ferrari F430) – Căzut din filmele SF direct pe planșeul salonului auto:
Giugiaro Brivido Concept (nu contează motorul) – Bravul italian cu tată german:
Ferrari F12 Berlinetta (V12 – 740 cp, 0-100 km/h – 3.1 sec) – Mai rapid ca un Ferrari Enzo cu 2 sec./tură:
Gumpert Apollo R (4.2 l – V8, 780 cp, 1175 kg) – Un coșmar ce ar abuza de tine și ți-ar plăcea:
Lamborghini Aventador J (6.5 l – V12, 700 cp, parbriz) – Jelozie mare pe viitorul posesor:
Bentley Mulsanne Mulliner – Pentru cei care doresc redefinirea propriei opulențe:
Foto: autoblog.com