Iubire

Este atât de multă iubire în spaţiul dintre noi,

Încât nu poate trece nici o picatură de apă.

Bucuria mea … îmi vine să te sorb

Ca pe ultima picătură din deşert

Pentru că tu eşti o minunată.

Când călătoresc prin lume

Vin mereu spre tine

Căci tu eşti pretutindeni

Tu eşti la toate adresele

Tu eşti oriunde întorc capul

Tu eşti în fiecare pas

Tu eşti …

Tu eşti templul, iar eu sunt credinciosul

Când sfinţii mi-au vorbit aşa frumos de tine

Am descoperit că …

Tu eşti icoana ancestrală a lumii.

Iubesc spaţiul dintre gândurile tale

Mi-ai năucit toate simţurile cu perfecţiunea din tine

Mi-ai paralizat privirea în fericirea ta

Iar pentru asta te ador.

El te-a creat minune, de asta tu nu greşeşti

Eşti sacră … eşti cea mai sacră

Iar imperfecţiunea nu există.

Tu eşti doar tu, iar în tine văd fiecare Creaţie

De aceea eu sunt Tu.

Despre Marius Vornicescu

Administratorul editurii BO YANG si al unui salon de masaj, pasionat de spiritualitate, psihologie, masaj, gatit si dans. Imi place sa citesc mult, sa scriu, sa gatesc si sa ajut oamenii din jurul meu. Motto-ul meu: " Acolo unde dragoste e, totul e"

  1. Many Nita

    Bravo!” Acolo unde dragoste e, totul e. ” imi place aceasta propozitie pusa intr-o forma pozitiva; este un cantec poate il stii….Acolo unde dragoste Nu e,nimic nu e….Felicitari!

    • Imi pare nespus de rau ca sunt nevoit sa-ti dau aceasta replica, dar nu ma puteam abtine !
      Din pacate pentru tine si mai ales pentru cei care ti-au citit comentariul lasand o apreciere POZITIVA, REFLECTIA (si NU sintagma) „UNDE DRAGOSTE NU E, NIMIC NU POATE FI” (ACEASTA ESTE FORMA ORIGINALA) la care faceai referire, nu face parte dintr-un cantec, ci dintr-un „tablou ” celebru a lui… MARIN PREDA, si a multora ce-au preluat-o in decursul vremurilor…
      Lasand gluma la o parte, aceasta refletie, apartiene Sf. PAVEL !
      … daca s-o fi gandit c-o sa lanseze-un HIT la vremea aceea, NUMAI EL si Sf.DUH detin misterul 😉

      • Draga Ciprian, foarte bine ca nu te-ai abtinut de la comentariu pentru ca nu vad nimic rau in el…Am modificat vorbele lui M Preda pt ca asa am simtit si mi se potriveste, e mai pozitiv… e ceea ce ma defineste si nu cred ca e ceva anormal sa gandesc diferit fata de anumite „tipare”…sincer nu ma gandeam la SF Pavel cand am scris asta, chiar daca sunt de acord cu ce a spus el.

Lasă un comentariu

