Atenţie!!! Bombe cu silicon pe cale să facă explozie!

Asistentele de la TV…le-am văzut cu toţii, ne-au invadat şi apoi ne-au violat corneea cu ţinutele lor vulgare şi cu statul lor…degeaba. Startul a fost dat de Nicoleta Luciu în emisiunea lui Teo de la un post privat. Rolul ei de acolo este o enigmă totală pentru mine. Mi-ar fi mai uşor să rezolv un sistem de ecuaţii cu 3 necunoscute decât să pătrund misterul ocupaţiei ei de la vremea respectivă. Le ştiţi cu toţii pe bombele care mustesc de silicon, gata oricând să facă explozie, din „Show-ul păcătos” al lui Capatos care face ca până şi ultima fărâmă de decenţă să de-a bir cu fugiţii. Mai este nevoie să amintesc de mirobolanta fătucă care prezintă sponsorii la finalul emisiunii „Abces direct” sau „Acces din rect”… pardon, „Acces direct”? Sau de Marina Dina care stă şi zâmbeşte languros în faţa camerelor la „Răi da’ buni”? Îmi este familiară sintagma americană conform căreia „Sex sells” dar până unde? Din câte îmi aduc aminte, CNA-ul este judecătorul suprem al televiziunilor, care semnalează şi sancţionează fiecare greşeală a lor. Cred că ar trebui să se sesizeze şi în cazul damelor care ne agresează cu ostentaţia lor. Strigător la cer este şi faptul că ele sunt plătite. Nu eram în tema cu acest concept – de-a fi plătit ca să stai degeaba. În cazul ăsta ar trebui să plătim şi sperietorile de ciori din lanurile de porumb, iar venitul ce le revine să fie impozitat de stat. În felul acesta am ajuta economia naţională. Oricum asistentele TV s-au înmulţit ca ciupercile după o ploaie zdravănă, deci aşa am scoate şi noi tărişoara asta din criza în care se zbate de ceva vreme. Oricât de amuzaţi am fi de acest fenomen, el este mai degrabă unul tragic, care nu face decât să reflecte nivelul la care ne aflăm. Ştiu că toţi se întrec ca la maraton pentru o bucăţică de audienţă, însă în cursa lor ar trebui să îşi păstreze măcar demnitatea, nu să o piardă la primul sprint. Ar fi oare o crimă ca audienţa să fie realizată din emisiuni care să aibă un mesaj subliminal, unul care să ne înveţe ceva, unul care să ne pună subconştientul la treabă si nu să ne spele creierul? Nu putem fi stimulaţi decât dacă vedem lenjeria intimă şi rujul dezgustător de roz al unor dudui care au greşit traseul atunci când au plecat de acasă şi au aterizat pe platoul unei emisiuni?!

Despre Ana-Maria Neagu

Să vă povestesc despre mine...îmi place să cred că sunt o persoană echilibrată, cel puţin că încerc să fiu. Îmi doresc să îmi completez bagajul de cunoştinţe continuu şi...Stop! Mă opresc înainte ca subiectivismul să pună stăpânire pe mine şi voi lăsa loc articolelor să îmi facă o caracterizare. În ceea ce priveşte năzuinţele, îmi doresc ca ceea ce scriu să fie pe placul vostru, iar atunci când mă accesaţi să fiţi siguri că veţi găsi informaţii care să vă satisfacă setea de actualitate.

  1. razvan

    asta mi se pare un subiect care exista de mult, desi marlyn monroe nu’si arata sani decat intr’un sutien totusi si atunci „sex sells” ,nu cred ca silicoanele sunt problema la tv(desi prefer naturalu ,cateodata merge si ceva fals, iti da o senzatie de satisfactie prematura si nevinovata) caci pe asta se axeaza acum atragerea atentiei ,lucruri marunte si la indemana oricui 🙂
    ci mai degraba modu de expunere , si nu silicoanele sunt cele care indobitocesc lumea cu televizorul ci stilu expus in telenovele, in videoclipuri muzicale etc
    un subiect ar fi acesta ca in telenovele vezi fata saraca se indragosteste de baiatu de bani gata trec printr’o perioada grea dar rezultatul o fac sa regrete pana si pe cenusareasa
    sau videoclipurile muzicale care indiferent de subiect arata cum sa traiesti ,ce lipsuri ai , si ce iti doresti , dar altii cu o oarecare usurinta iti traiesc visele inoculate treptat de o societate mondiala devenind doar consumatoare
    deci ca o proasta cu tate mari sta ca tampa si zambeste ca sperietoarea de ciori nu e o problema ,ci cei care o pun intr’un colt probabil prea luminat si cu un machiaj special care’i fac sanii sa sara din sutien ,aia sunt cauza
    si probabil violarea intelectuala repetitiva a „retinei” a devenit un mod „cliseic” de dresaj care a dat , da , si va da rezultate
    nu dati vina pe sani ci pe cei care ii exploateaza si aici nu ma refer la posesoare ci la acei producatori si personal care studiaza modu , impactu si rezultatu unui simplu proces si aici cre’ ca mai e vorba si de acei intelectuali si profesionisti care au ales profesii gen psihologie

  2. Ana Maria … Daca ar exista emisiuni culturale /sportive ( legate strict de sport si nu de scandal) etc ar fi super dar exista o problema si anume publicul . Eu am renuntat de 2 ani sa mai urmaresc tv . De la 6 ore am ajuns la 10 -45 de minute .. Dc ca sa tabloitizat tv , presa . Fetele care sunt angajate ca asistente nu sunt platite degeaba deoarece . 1 – atrag priviri cu cat sunt mai proaste si goale care inseamna in final audienta , 2 – scandalul care este provocat de ele 3 – se pliaza pe nivelul de cultura in momentul de fata a populatiei iar fiecare televiziune cauta acest segement care este usor influentabil si de prostit. In momentul de fata acest segment a crescut ingrijorator si sa inchei acest comentariu .. dont worry no sugar .. nu o sa avem prea curand emisiunile pe care tu , eu si altii ,putini cei drept ;).. le dorim. sa le vedem.

  3. teo

    bravo!!super

  4. Mai nou Lucica va canta, va avea ditate acu’

Lasă un comentariu

