Știrile de la TVR 1 – mai seci decât o gutuie crudă

Din când în când se mai întâmplă să deschid televizorul, nu pentru a căuta o emisiune bună, nu pentru că la ora respectivă este Teo în reluare cu emisiuni vechi de câțiva ani buni, redifuzate pe un post privat pentru oameni cu insomnii și nostalgii, ci pentru că de când mi s-a ars becul la veioză, altă lumină „chioara” în cameră mea nu am.
Cum spuneam, deschid din când în când televizorul, sătulă de emisiuni cu teme de dezbateri politice, caut un canal pentru o sesiune de știri. Butonez… butonez și surpriză! Știri la televiziunea de stat. Recunosc că nu am mai privit la TVR1 de când cu scandalul cu protestatarii. Tot din curiozitate am căutat postul TVR1 prin lista de programe și am remarcat că în timp ce pe aproape toate posturile private se transmiteau în direct imagini din Piața Universității și din alte orașe cu protestatari, la TVR1 zăcea o pace și o liniște ca de mormânt – era un film…
Am privit, în insomnia mea recentă, 20 – 30 de minute rubrica de știri de la TVR1 și am remarcat cu stupoare că sunt mai seci decât o gutuie crudă! Nu tu entuziasm de jurmalisti, nu tu dezbateri, nu tu… nimic ce te-ar convinge că cei 2 bani pe care îi plătești statului pentru abonamentul la posturile de stat, merită dați!
Sfatul meu: privatizați TVR1! Nu de alta dar ne-ați convins că în caz de probleme interne sau externe voi nu difuzați nimic și dacă totuși o faceți sunteți sunteți seci, lipsiți de viață și uneori fără noimă. Nu vă faceți griji în caz de ne atacă vreo țara sau în caz de război, avem facebook pentru a ne informa între noi și desigur internetul, care momentan, încă nu ne-a fost interzis; dar nu mare mi-ar fi uimirea dacă s-ar întâmpla și asta.

Despre Ela Moineagu

Manager Imagine & Brand, ne lăudăm cu Revista Imagine & Brand, Agenția de P.R. si librăria Imagine & Brand. Blogăresc pe: blogulimaginesibrand.wordpress.com și administrez: www.imaginesibrand.ro. Organizez împreună cu echipa Imagine & Brand campanii umanitare și în curând lansăm ziarul online marca Imagine & Brand.

Lasă un comentariu

