Madam Inna și vedetismul

Doamnelor și domnnilor nu cred că mai e nevoie de nicio altă prezentre despre persoana în cauză. Toată lumea o știe, toată lumea a auzit-o, fie că a vrut sau nu, Inna și-a făcut simțită prezența peste tot. Că erai în autobuz și vedeai în stație un ditamai bannerul cu ea, sau că erai în mașină și vroiai să asculți ca tot omul radioul preferat, ea era acolo și te încânta cu vocea ei de privighetoare hămesită.

Totuși, de unde a apărut Inna și de ce e ea vedetă până la urmă? Păi totul a inceput în 2008 când Inna apărea printre primele dăți la TV, în emisiunea prezentată de Teo Trandafir, la Prima TV, îmbrăcată ca o școlăriță în cămășuță albă și o pereche de blugi și evident nebăgând-o nimeni în seamă.

Ulterior, traseul a fost următorul: băieții de la Play&Win au fost cei care s-au ocupat de versuri (facile și ușor de fredonat) plus atingerea baghetei magice a unei echipe manageriale foarte bune care știa cu ce se mănâncă showbizz-ul de prin „străinătățuri”. I-au retușat fizicul complet –  kilogramele în plus, strungăreața de un deget și părul dezordonat au dispărut – s-a investit în haine scumpe, că vorba aia, la români tot ce e scump trebuie să fie automat și bun, și publicitate din greu. Bună, rea, nu contează, da să fie publicitate.

Managerul colosalei vedete ce este Inna susținea sus și tare până-n prezent, cum că cei care o critică sunt doar invidioși pe succesul ei. Zău??? Recunoaștem, noi ăștia care îi împroșcăm cu noroi imaginea, suntem invidioși! Mai ales pe succesul ei în recitalul de pe Național Arena, în deschiderea meciului România – Franța, când a fost răsplătită cum se cu vine cu aproximativ 50.000 de huiduieli. Ar fi avut șansa să-și demonstreze talentul vocal la acest eveniment, dar a sfârșit prin a-și demonstra afonia în ale cântatului. Lăsând la o parte faptul că vocea ei subţire nu a putut cuprinde imensitatea stadionului, mai important decat atât a fost faptul că artista nu a ştiut versurile melodiei cu care şi-a deschis spectacolul: „We are the champions”, de la Queen.
Cireașa de pe tort, care m-a determint să îi acord această atenție sporită și să-mi răpesc din timpul meu prețios pentru a-i dedica un articol, a fost declarația ei dintr-un interviu cum că vrea să ajungă la nivelul lui Beyoncé sau Lady Gaga și de ce nu, poate va avea șansa să cânte în duet cu una din ele.
Inna, această pseudo-vedeta de la noi, mai are încă vreo 12 Grammy-uri și 90 de milioane de dolari net pe an venituri până s-o ajungă pe Beyonce.

În concluzie poate mă veți lămuri voi, totuși, de ce este Inna vedetă, că eu tot nu am elucidat această dilema. Vă pup și spor la ascultat muzică bună!

Despre Sorina Micu

"About me" - cred că este topicul cel mai greu de abordat pentru mine! Ar fi prea multe de spus și prea puține în același timp! Cel mai important pentru voi, dragii mei care dați click în dreptul numelui meu, e faptul că vreau să fac parte din viața voastră zilnică prin articolele mele... Să vă fac să zâmbiți, să contemplați, să vă trag un semnal de alarmă, sau să facem haz de necazul nostru! Eu împreună cu minunata echipă din care fac parte, Imagine & Brand, vom încerca să fim suplimentul de presă de calitate de care aveți nevoie. Pupici! :)

  1. Te inseli:) nu toti suntem prieteni, colegi, cei care accesam blogul, ar fi fost imposibil asta. Pe de alta parte nu primeste voturi negative cel care isi spune parerea. Votul este un fel de: de acord sau nu cu ce spune celalalt. Un vot negativ inseamna ca nu esti de acord. Eu primesc tot timpul argumente pro si contra vizavi de ceea ce spun si le accept pentru ca un om inteligent asculta opiniile tuturor. Eu personal ma bucur la fel de mult si atunci cand primesc o aprobare si o dezaprobare. Important este sa obtii un feedback, nu trebuie neaparat sa fie un feedback pe placul tuturor. In momentul in care te irita rautatea unor persoane, inseamna ca esti un om mult mai bun decat acea persoana. Noi, cei din echipa Imagine & Brand suntem foarte diferiti si avem pareri diferite de cele mai multe ori, totodata luam in considerare si parerea celuilalt, cum de altfel si parerea ta a fost importanta pentru noi. Si pot sa iti spun ca noi suntem de fel rautacios, deoarece, cum spunea Andrei nu ne plac soiurile altoite ci doar cele rasa pura:D deci, nu o sa ma auzi vorbind de rau artisti, scriitori si alte talente reale existente, chiar daca poate aceste talente nu sunt masinarii de facut bani. Pentru noi banii conteaza cel mai putin, confortul pe care ti-l ofera banii nu este nici pe de parte egal cu satisfactia propriului talent. Si sunt multi care gandesc ca noi. De aceea, artisti consacrati din Romania ca trupa Holograf, de exemplu, sau Proconsul, nu au haine si pantofi de mii de euro si sunt si mai usor de gasit pentru spectacole, dar ei fac muzica cu adevarat.

  2. Andrei Roman: nu-s fan Inna, Inna este vedeta pt ca asta vor cei care o promoveaza si exista public care consuma o astel de muzica, la fel ca manelele, Justin Bieber si altele, iar masinaria de marketing din spate ei stie sa exploateze asta (= sa faca bani).
    am comentat pentru ca nu mi-a placut modul/rautatea cum a scris articolul. Ce vroiai sa spun? Inna e naspa dar arata mai bine decat canta chiar cand canta 4 versuri pe melodie, are silicoane, nu vreau sa o ascult niciodata live? I aprove this article, keep up the good work!!! :))))

    Oricum voi sunteti aici colegi si prieteni toti si oricine are ceva contra de zis primeste voturi negative …

    • Andrei Roman

      Observ ca ti-ai creat o imagine confuza despre noi. Voturile negative le-ai primit de la cine nu a fost de acord cu comentariul tau, exact in acelasi mod in care tu nu ai fost de acord cu articolul nostru. Este scris rautacios pentru ca este un pamflet. Si mai este rautacios pentru ca este scris despre o duduie care nu are ce cauta pe scene. Noi suntem impotriva promovarii inculturii, falsitatii, artificialului. Totusi, eu personal daca l-as fi scris, as fi lovit mai degraba in publicul ce o asculta decat in ea. Vorba aia: nu-i prost ala care cere ci ala care da. Dar in fine, vreau sa stii ca daca eram ofticosi nu-ti aprobam nici un comentariu. Noi de fapt suntem open-minded. Acceptam orice parere atat timp cat respecta niste reguli de bun simt. Comentariul tau nu era deplasat in nici un fel dar totusi, mai putea fi lucrata un pic exprimarea ta.

  3. Singura dovada pentru mine, prin care sa observ ca mai exista oameni inteligenti sunt comentariile si dezbaterile facute pe orice tema, comentarii care musai au nevoie de noima. In cazul dumneavoastra am inteles care va este opinia. Totusi nu incercati sa fiti rautacios, lasati o femeie sa faca asta!:) Este datoria noastra:) Spun asta pentru ca nu suna ok sa spui unei domnisoare „daca eu ti-as spune sa nu mai scri”:) – asta a fost funny:)

  4. Andrei Roman

    Eu am o singura intrebare pentru unu’ fanboy: De ce este Inna vedeta?

  5. Fiecare are dreptul sa critice pe cine vrea. Inna sau cum o cheama pe duduia asta, nu este nici pe placul meu. Libertatea de a te exprima, care poate sa reprezinte si varianta de a te exprima prin muzica, este la indemana oricui. Asta nu inseamna ca, daca dumneavoastra o apreciati, eu trebuie sa fac acelasi lucru. Daca am avea cu toti in gena aceleasi placeri probabil ca toti ne-am casatorii cu aceeasi femeie, acelasi barbat, s-ar cumpara doar un tip de masina, etc. Puteti fi la fel de prieten cu mine si daca ascultati Inna, Muse, Amy Winehouse sau Carmen Serban. Este o necesitate ca noi oamenii sa fim diferiti. Cat despre muzica, eu personal am facut canto si am o voce super oribila:) ( ma obligau la liceu pe langa specialitatea mea, teatru, sa fac canto si pian) Opiniile cu cat sunt mai diferite cu atat inteleg mai bine ca nu este nici o problema si nu voi muri impuscata intre ochi si nas daca nu imi place Inna. Sa aveti o seara de poveste!

  6. Sorina Micu

    Draga Unu 🙂 eu nu criticam segmentul de public la care ea se adreseaza… nu critic gusturile nimanui, fiecare asculta ce doreste. E bine ca este cunoscuta in strainatate, cu toate ca a afirmat sus si tare ca ” Romania este o tara de cacat si ca ea nu are ce sa faca aici” … Ce m-a deranjat pe mine este statutul asta al ei de „vedeta” Sa fim seriosi, daca Inna este vedeta, Madonna ce mai este? Si nu! Nu ascult un muzician dupa numarul de Grammy uri luate, dar si alea sunt acordate pe baza unor criterii; criterii destul de stricte si pe care nu oricine le poate indeplini.
    Eu iti respect parerea si stiu la ce te referi, dar in locul Innei puteau fi si altii, ai luat-o prea personal.
    In plus, sunt curioasa daca ai auzit-o vreodata cantand live 🙂
    O seara cat mai reusita si iti multumesc pentru feedbackul tau!

  7. haters gonna hate …
    Te-ai gandit ca poate nu esti in segmenul de public caruia i se adreseaza muzica ei? Nu ti se pare cam exagerata comparatie dintre un video filmat cu telefonul mobil pe station si un sunet intregistrat in studio?
    Sa inteleg ca tu asculti numai muzica de la un numar de 10 grammys in sus si te mai uiti si la cifra de incasari a artistilor? Ai vrea ca ea sa nu mai cante? Ce ai zice daca eu ti-as spune sa nu mai scrii sau as comenta despre modul cum arati dupa poza de pe site?

    Singurul lucru bun din articolul tau e ca nu a fost cea mai fericita idee sa cante pe Național Arena in deschiderea meciului România – Franța. Sunt sigur insa ca nu a fost ideea si dorinta ei.

    Have fun.

Lasă un comentariu

