Circul Național sau Cancan Tv

Îmi pare rău că am folosit cuvântul  circ€œ  fiindcă, la origini, el are o conotație pozitivă, dar este singurul care poate descrie, metaforic, ce se întâmplă în unele emisiuni de televiziune. Cum spuneam, circul este un gen de artムcare cuprinde numere de acrobație, iluzionism, momente comice și prezentare de animale dresate.  La o scară umană plină de lacune neuronale, se face un altfel de circ, bazat însă pe aceleași principii: acrobații de înjurături și ofense, iluzionismul bazat în special pe teatru de proastă calitate și tehnică eșuată a disimulării unei personalități toxice, momentele tragi-comice de această data oferite de scenele deplorabile în care răsufla incultură, ignoranța și snobismul și nu în cele din urmă, oamenii dresați care urmăresc acest spectacol cu regularitate.

Bingooo! Ați ghicit! Este vorba de Cancan tv! O emisune care bănuiesc că și-a propus să ucidă orice urmă de decentă și moralitate umană. Nu m-ar fi deranjat foarte tare existența unei astfel de insecte media în grila de programe, dar când am constat cu stupoare că lumea chiar se uită la așa ceva, am început să am o problemă.
De ce trebuie să îl văd și sa îl aud eu pe Ferando de la Caransebeș care cântă despre un lighean și o femeie? De ce m-ar interesa câte perechi de pantofi are Sanzi sau Tonciu ? Sau cu ce mă afectează pe mine faptul că Drăgușanca are problem gastrice? Tocmai, că nu mă interesează, și nu mă afectează cu nimic. Și unde mai pui că aceste subiecte au devenit de interes național (pe 14 februarie 2012 Kanal D a fost pe primul loc în topul televiziunilor din România, vă vine să credeți?! ).

Problema cea mai gravă este că vulgaritatea, opulența, sexualitatea exagerată și de prost gust, sunt trăsături ce au intrat deja  în normalitate în percepția oamenilor (mici, ce-i drept). Nu mai este nimic șocant în a te înjura în direct, sau a te certa în fața camerei de luat vederi! Declarațiile de tip senzațional și cu tente sexuale, deja  sunt răsuflate, așa-i?

Am glumit, am râs și ne-am amuzat până acum, dar fenomenul este mult mai grav decât pare, dragii mei! Prin astfel de imitații de emisiuni scade credibilitatea presei și sporește dezgustul oamenilor cu adevărat valoroși care au întradevăr ceva de spus. Televiziunea ar trebui să ofere modele autentice și credibile tinerilor din ziua de azi, nu să promoveze tot felul de personaje de genul Sexy Brăileanca, Bomba sexy sau Simona Senzual. Sunt atât de multe personalități care au adus o schimbare în lumea asta. Și da, sunt români! Nu mai menționam celebrități consecrate precum Nadia, Năstase, Hagi, Țiriac și mulți, mulți alții! Există oameni tineri care fac performanță în străinătate, români care muncesc la NASA și la Microsoft sau oameni de afaceri puternici de pe Wall Street. Povestea lor de ce nu e spusă? De ce ar fi mai interesante silicoanele vreunei pițipoance sau vreun țăran cu Maserati?

Să lăsăm presa sa fie așa cum trebuie: educativă și informativă în care să avem ce să vedem și ce să citim, nu doar bârfe, minciuni, scandaluri între pseudo-vedete românești și promovarea non-valorilor.
P.S: Nu uitați! De fiecare dată când vă uitați la Cancan tv, o carte din biblioteca voastră se sinucide!

Despre Sorina Micu

"About me" - cred că este topicul cel mai greu de abordat pentru mine! Ar fi prea multe de spus și prea puține în același timp! Cel mai important pentru voi, dragii mei care dați click în dreptul numelui meu, e faptul că vreau să fac parte din viața voastră zilnică prin articolele mele... Să vă fac să zâmbiți, să contemplați, să vă trag un semnal de alarmă, sau să facem haz de necazul nostru! Eu împreună cu minunata echipă din care fac parte, Imagine & Brand, vom încerca să fim suplimentul de presă de calitate de care aveți nevoie. Pupici! :)

  1. cam asa e…de asta mi-am dat eu de pomana ambele televizoare…asta vrea lumea: paine si circ

  2. Sorina Micu

    A fost devorat cu repeziciune de emisiunile mai sus mentionate:)) Imi pare rau pentru Marius daca i-a disparut capitolul din aceasta cauza !!

  3. Apropo in seara asta la CanCan Tv Bianca Dragusanu si un fost iubit pe nume Mihai. Saraca Bianca era cat pe ce sa faca infarct cand in timp ce luat masa intr-un restaurant, molfaia fara spor dintr-o bucata de peste, a dat buzna peste ea reporterul CanCan cu ochelarii aburiti sa ii ceara socoteala daca respectivul Mihai graieste adevarul. Fata, naiva din fire si anorexica in ultima perioada a pufnit in urlete. Daca nu ai vazut emisiunea, te asigur ca asta a fost tot:) Dar daca ai vazut emisiunea poate ma lamuresti, ce vroia acel Mihai pana la urma? Am inteles ca avea niste Asi in maneca si am crezut ca era magician, dar nu! Omul era doar „barficios”:)

  4. Este de ajuns sa vezi CanCan Tv speculat pe undeva ca se sinucid cateva file de carte. Ai idee unde este capitolul trei din cartea lui Marius Vornicescu?:)

Lasă un comentariu

