Închisoarea de aur

Un lider spiritual orgolios şi plin de mândrie e ca un deţinut care se laudă cu celula lui de aur. Să fii liber şi neconstrâns  de toate limitările mentale şi sociale e mare lucru. Oamenii mereu au confundat iubirea cu posesivitatea şi ataşamentul. Oamenii te vor băga într-o colivie aurită doar pentru ei, şi asta pentru că „îţi vor binele”.

– Eu te iubesc atât de mult încât nu vreau să păţeşti ceva. Uite aici o închisoare bine protejată. O să ai toate condiţiile, tot ce vrei tu. Nu ai voie afară că sunt tâlhari aşa că stai în închisoarea mea cea bine păzită.

Nu e asta o prostie ? De câte ori nu aţi văzut asta ? Câţi nu-şi vând libertatea lăsându-se păcăliţi de alţii ? În timp ce ignorantul se bucură de închisoarea lui de aur, înţeleptul se contopeşte cu natura în libertate. Poţi să nu ai nici un ban şi să fii considerat de societate sărac. Dar dacă eşti eliberat de toate constrângerile mentale şi sociale eşti un om liber. Iar un om liber e un om bogat.

Fragment din cartea: „ Înţelepciunea din tine” de Marius Vornicescu

Despre Marius Vornicescu

Administratorul editurii BO YANG si al unui salon de masaj, pasionat de spiritualitate, psihologie, masaj, gatit si dans. Imi place sa citesc mult, sa scriu, sa gatesc si sa ajut oamenii din jurul meu. Motto-ul meu: " Acolo unde dragoste e, totul e"

  1. fain comentariu… ma facusi sa rad cu replica celor de la Anonymous…scriu mult despre dragoste pentru ca asta vad peste tot in jurul meu, scriu mult si despre suferinta pentru ca si asta vad foarte mult in jurul meu…pe cat posibil incerc sa imi intorc privirea catre valori dar inevitabil ma izbesc si de mitocania de secol 21.

  2. Octav

    Superb articolul… observ ca, cam toate articolele tale au un iz de dragoste, cu un amestec toxic de suferinta… poate pt ca pe undeva ma regasesc si eu imi face deosebita placere sa iti citesc articolele….
    Apropo ca tot sunt la moda cei de la Anonymous, am gasit undeva o poza ” Go to work, get married, have some kids , pay your taxes, pay your bills, watch your tv, fallow fashin, act normal , obey the law, and repeat after me : I AM FREE,… „

Lasă un comentariu

