Ea

Au trecut două sfârşituri de lume de când te aştept.
Dragostea pentru tine mă face să comprim timpul, pentru a te revedea mai repede.
Am devenit nemuritor doar ca să pot trăi clipa în care mă vei ierta că te-am lăsat să pleci.
Nu contează câte vieţi te voi aştepta în acel loc,
Ştiu că va merita să te îmbrăţişez.
Atunci se va creea un nou Univers doar pentru noi doi
În care voi fi pentru tine şi rege şi iubit şi copil.
Voi creea un Univers fără secrete, fără legi, fără minciună
Va fi doar Pace, Adevăr şi Iubire
Îmi este foarte dor de tine, iar asta mă topeşte în toate respiraţiile din lume.
Unde eşti acum ?

Despre Marius Vornicescu

Administratorul editurii BO YANG si al unui salon de masaj, pasionat de spiritualitate, psihologie, masaj, gatit si dans. Imi place sa citesc mult, sa scriu, sa gatesc si sa ajut oamenii din jurul meu. Motto-ul meu: " Acolo unde dragoste e, totul e"

  1. Violet

    Sunt AICI! Simti?

  2. Superba poezia, dar nu este singurul lucru deosebit pe care sti sa il faci, sa scrii poezii:) Pateu de naut mai faci odata?

  3. mariusvornicescu777

    pai eu am creat poezia… o gasesti si in ultima mea carte: ” Intelepciunea din tine” pe site-ul editurii http://www.editura-bo-yang.ro

  4. pur si simplu FRUMOS!!!! bravo celui care a creat asa ceva!

Lasă un comentariu

